Toon posts:

Back-up van Whatsapp

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Blijkbaar maakt mijn I-phone dagelijks een feedback van mijn Whatsapp berichten ergens tussen 02u00 en 03u00 's nachts naar de I-cloud. Weet er iemand of die ook de chats opslaat die voor dat tijdstip zijn gewist??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 22:59

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:12:
Hallo,

Blijkbaar maakt mijn I-phone dagelijks een feedback van mijn Whatsapp berichten ergens tussen 02u00 en 03u00 's nachts naar de I-cloud. Weet er iemand of die ook de chats opslaat die voor dat tijdstip zijn gewist??
Nee. Dit wordt niet opgeslagen. Je wist het immers niet voor niks. Bij mijn weten wordt de laatste backup verwijderd. Je zou kunnen kijken of er nog oudere backup in de iCloud staat. Enkel moet het gesprek dan wel hebben plaatsgevonden voor die backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thx. Dat leek mij ook logisch maar tegenwoordig weet je het maar nooit!
Dus wat je wist voor de dagelijkse backup kan je dus nooit meer traceren?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook iemand een idee rond welk tijdstip Whatsapp de dagelijkse back-up maakt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Geen idee hoe laat, maar je kan handmatig een back-up starten als je de huidige backup wilt overschrijven - en je kan die automatische back-up natuurlijk ook gewoon helemaal uitzetten...

De backup frequentie is ook te wijzigen overigens.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Zelfs verwijderde chats staan nog steeds in de database. Je kunt ze alleen niet zien.
https://www.zdziarski.com/blog/?p=6143
Pagina: 1