Ik zoek een?
Losse videokaart voor mijn systeem. Ik game niet en had geen problemen met mijn onboard chip, maar nu ik wat 3D werk op de pc doe merk ik dat het niet lekker draaid (Bijvoorbeeld Solid works) Dit wijd ik aan de videokaart, de rest is namelijk nog goed bij de tijd lijkt me.
Wat is je budget?
Liefste zo min mogelijk, max 100euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zou bij voorkeur passief willen, maar relatief stille kaart met fan is ook goed. (geen stofzuiger
)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Intel Core i5-3470, 3.20GHz, 6MB, HD2500
ASRock B75 Pro3-M S1155 B75 4xDDR3 mATX
Crucial M4 128GB 2.5" SATA3
Patriot Viper3 IEM 16GB(2x8GB) DDR3 1600
Be Quiet! Pure Power L7 350W
Seagate Barracuda 7200 2TB 7200rpm 64MB.
Ik heb weinig kaas gegeten van de videokaart wereld. Ik weet dat profi kaarten voor 3D tekenen mooi zijn maar heel duur en schieten hun doel in deze voorbij.
Op afbeelding van mijn moederbord zie ik PCI express 3.0 en Erp Eup ready staan.
Elk advies is welkom. Evt sta ik ook open voor een 2e hands.
Bedankt alvast
Losse videokaart voor mijn systeem. Ik game niet en had geen problemen met mijn onboard chip, maar nu ik wat 3D werk op de pc doe merk ik dat het niet lekker draaid (Bijvoorbeeld Solid works) Dit wijd ik aan de videokaart, de rest is namelijk nog goed bij de tijd lijkt me.
Wat is je budget?
Liefste zo min mogelijk, max 100euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zou bij voorkeur passief willen, maar relatief stille kaart met fan is ook goed. (geen stofzuiger
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Intel Core i5-3470, 3.20GHz, 6MB, HD2500
ASRock B75 Pro3-M S1155 B75 4xDDR3 mATX
Crucial M4 128GB 2.5" SATA3
Patriot Viper3 IEM 16GB(2x8GB) DDR3 1600
Be Quiet! Pure Power L7 350W
Seagate Barracuda 7200 2TB 7200rpm 64MB.
Ik heb weinig kaas gegeten van de videokaart wereld. Ik weet dat profi kaarten voor 3D tekenen mooi zijn maar heel duur en schieten hun doel in deze voorbij.
Op afbeelding van mijn moederbord zie ik PCI express 3.0 en Erp Eup ready staan.
Elk advies is welkom. Evt sta ik ook open voor een 2e hands.
Bedankt alvast