Ryzen 7 9800x3d - MSI MAG X870 Tomahawk - [Asus GTX 1070 OC] - 32gb DDR5 RAM - Fractal north TG Black - Noctua D15S - 2TB 980 pro
Vraag
Beste antwoord (via Rubixd op 03-11-2016 16:07)
Slechte lagers in de fan. Kun je niets aan doen. Oplossing: Nieuwe fan.
Alle reacties
Slechte lagers in de fan. Kun je niets aan doen. Oplossing: Nieuwe fan.
Okay, dankje voor je antwoord.
Hier kan een slotje op. Ik ga kijken voor andere fans.
Hier kan een slotje op. Ik ga kijken voor andere fans.
Ryzen 7 9800x3d - MSI MAG X870 Tomahawk - [Asus GTX 1070 OC] - 32gb DDR5 RAM - Fractal north TG Black - Noctua D15S - 2TB 980 pro
Of je stuurt hem voor RMA. OF vraagt NZXT of ze alleen een nieuwe fan sturen nadat je een filmje heb gemaakt met het probleem. scheelt je weer een Fan kopen. Ze moeten volgens NZXT ong
40,000 hours /4 Years mee gaan. En vermoed niet dat ze dat hebben gedaan.
Ik gebruik deze pc dagelijks dus rma vind ik te lang duren. Maar een nieuwe fan laten opsturen is een goed idee!loki504 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:32:
Of je stuurt hem voor RMA. OF vraagt NZXT of ze alleen een nieuwe fan sturen nadat je een filmje heb gemaakt met het probleem. scheelt je weer een Fan kopen. Ze moeten volgens NZXT ong
Helemaal opsturen is inderdaad een pain. MAar grote kans dat je alleen de fan kan opsturen. En dan heb je alleen iets minder koel vermogen. Maar voor een weekje hoeft dat geen probleem te zijn. Met deze temp je raam open zetten geeft meer dan genoeg koeling:PRubixd schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:18:
[...]
Ik gebruik deze pc dagelijks dus rma vind ik te lang duren. Maar een nieuwe fan laten opsturen is een goed idee!
Misschien hoef je zelfs je oude fan niet op te sturen, maar dat ze je rechtstreeks een nieuwe sturen.
Kosten zijn toch verwaarloosbaar.
Kosten zijn toch verwaarloosbaar.
Haha klopt, dat ding koelt onder de 30 gradenloki504 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:22:
[...]
Helemaal opsturen is inderdaad een pain. MAar grote kans dat je alleen de fan kan opsturen. En dan heb je alleen iets minder koel vermogen. Maar voor een weekje hoeft dat geen probleem te zijn. Met deze temp je raam open zetten geeft meer dan genoeg koeling:P

Bedankt voor jullie advies!
Pagina: 1