Hoi handige tweakers! 
Ik zoek een?
Moederbord, processor en intern geheugen. Dit allemaal omdat mijn computer een paar weken geleden vast liep met een blauw scherm en daarna niks meer deed. De buurman heeft er naar gekeken en zegt dat het slim is om deze componenten te vervangen.
Wat is je budget?
Zo rond de €500, mag wat weer zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles. Ik had inmiddels deze al gevonden, maar weet niet of dat is wat ik nodig heb.
- Moederbord: MSI B150 Gaming M3 -> pricewatch: MSI B150 GAMING M3
- Processor: Intel Core i5-6600 -> pricewatch: Intel Core i5-6600 Boxed
- Geheugen: Kingston HyperX Fury DDR4 8GB -> pricewatch: Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het wordt vooral een game PC, ik heb een half jaar geleden al mijn voeding(CoolMaster 650W) en videokaart (970 GTX) vervangen.
Ik betaal liever 100/150 euro extra zodat ik de komende tijd de nieuwe games prima kan draaien!
Alvast bedankt voor alle hulp!
Ik zoek een?
Moederbord, processor en intern geheugen. Dit allemaal omdat mijn computer een paar weken geleden vast liep met een blauw scherm en daarna niks meer deed. De buurman heeft er naar gekeken en zegt dat het slim is om deze componenten te vervangen.
Wat is je budget?
Zo rond de €500, mag wat weer zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles. Ik had inmiddels deze al gevonden, maar weet niet of dat is wat ik nodig heb.
- Moederbord: MSI B150 Gaming M3 -> pricewatch: MSI B150 GAMING M3
- Processor: Intel Core i5-6600 -> pricewatch: Intel Core i5-6600 Boxed
- Geheugen: Kingston HyperX Fury DDR4 8GB -> pricewatch: Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het wordt vooral een game PC, ik heb een half jaar geleden al mijn voeding(CoolMaster 650W) en videokaart (970 GTX) vervangen.
Ik betaal liever 100/150 euro extra zodat ik de komende tijd de nieuwe games prima kan draaien!
Alvast bedankt voor alle hulp!