Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Als iemand met passie voor webdevelopment, zou ik graag een vrijwilligers werk voor een bedrijf willen doen of stage willen lopen bij een bedrijf als front-end web developer. Ik hoef er niks mee te verdienen. Ik zou alleen stage willen lopen voor mijn eigen ontwikkeling en om echt iets te leren. Ik ben niet heel goed in back-end webdevelopment, maar ik ben ermee bezig om het 'onder de knie' te krijgen.

Mijn Skills:
-Html5
-CSS & Sass
-AngularJs
-(Javascript & JQuery) (Ik moet het nog herhalen, dan zou ik er beter in zijn)
-Jekyll (Soort van Framework)
-Responsive webdesign
-Foundation (Web framework, soort van Bootstrap)
-Oog voor layout

Dit zijn een paar websites die ik gemaakt heb

-https://bartsimpson123.github.io
(Let Op!, de links werken nog niet, Ik ben nog niet klaar met de site)
De bovenstaande site is responsive.

-https://www.dropbox.com/s/kjdldust6kzj42l/newyork.JPG?dl=0
(Dit is een foto van een site waarmee ik nog bezig ben)[

Ik weet echter niet hoe ik een stage plek zoek omdat ik pas 15 ben.
Op de site van bedrijven staan dat ze alleen mensen in dienst nemen die een HBO of WO denkniveau hebben terwijl ik in het 4e jaar van atheneum zit.

Alle reacties zijn welkom,

Alvast heel erg bedankt.

Beste antwoord (via Verwijderd op 03-11-2016 16:00)

• Gopher
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-09-2023
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:28:
Beste mensen,

Als iemand met passie voor webdevelopment, zou ik graag een vrijwilligers werk voor een bedrijf willen doen of stage willen lopen bij een bedrijf als front-end web developer. Ik hoef er niks mee te verdienen. Ik zou alleen stage willen lopen voor mijn eigen ontwikkeling en om echt iets te leren. Ik ben niet heel goed in back-end webdevelopment, maar ik ben ermee bezig om het 'onder de knie' te krijgen.

Mijn Skills:
-Html5
-CSS & Sass
-AngularJs
-Responsive webdesign
-Oog voor layout

Op de site van bedrijven staan dat ze alleen mensen in dienst nemen die een HBO of WO denkniveau hebben terwijl ik in het 4e jaar van atheneum zit.

Alvast heel erg bedankt.
Ervaring doe je vaak op door een stage. Kun je dit momenteel niet. Blijf dan vooral bezig met leren.
Je gedeelde zaken zien er niet denderend uit voor mij, maar mijn eerste website was helemaal een gedrocht. Dus dat komt vanzelf wel goed en hier is al feedback op geweest.

Blijf leren, kun je stage lopen via studie? Ga dan even op zoek naar een bedrijf waar je flink kunt leren.
Als je lichte ervaring hebt kun je vaak wel een intern positie binnen een wat kleiner bedrijf vinden, onbetaald kun je inderdaad aanbouwen voor familie/sportclubs e.d. maar houd er rekening mee dat je daar dan vaak aan blijft plakken, je moet duidelijk aangeven dat je 't waarschijnlijk ooit laat vallen ;-).

Let er ook op, dat Responsiveness e.d. tegenwoordig standaard horen te zijn. En focus je vooral op een ding om te beginnen. Bijvoorbeeld dus de front-end. Back-end kan later nog wel lijkt me.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ga netwerken. Ga naar meetups bij jou in de buurt en kijk of je daar mensen treft die je wat te bieden hebben. Dat is denk ik de makkelijkste manier om wat voor elkaar te krijgen, omdat je mensen dan makkelijker kunt overtuigen van wat je kan, omdat weinig bedrijven zullen staan te springen om een 15 jarige aan te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spleethoven
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-01-2024
Soliciteren. Naar bedrijven toestappen en op de man af vragen of ze je willen/kunnen aannemen. Daarnaast je portfolio uitbreiden, kijk of er geen sportclubs ofzo in de buurt zijn, die baat hebben bij een nieuwe website, of een lokale handelaar.

Wanneer je een uitgebreider portfolio hebt zal het makkelijker worden om aangenomen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-07 13:35

marrik

Live long and prosper

Welke omgeving?

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
offtopic:
Lees dit niet als een aanval maar als kritische mening a.u.b., maar aan die screenshot zie je in essentie helemaal niks. Een mooie foto, true (die je vast niet zelf hebt gemaakt), en dan twee knoppen en een menu met 2 regels tekst; standaard-template (Bootstrap/foundation?) werkje zo te zien. Zo zijn er niet 1, niet 2 en niet 100 miljoen miljard. Sterker: Het zou me niets verbazen als dit 1-op-1 uit een of andere template-shop komt en je alleen de foto hebt vervangen met een die jij mooier vindt. Punt is: hier ziet men helemaal niets interessants, noch iets wat dan jouw kunde zou demonstreren.

Als je 15 bent is het natuurlijk allemaal wat lastiger, maar, zoals hierboven al gezegd, een beetje netwerken of bij vrienden/familie aankloppen is natuurlijk al een leuk beginnetje. Daarbij loopt er op je school vast een stage-adviseur-iemand rond die, ondanks dat je officieel nog geen stage hebt misschien, misschien wel een adresje voor je heeft. Nee heb je, ja kun je krijgen. Niet geschoten is altijd mis.

[ Voor 19% gewijzigd door RobIII op 03-11-2016 11:00 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
spleethoven schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:41:
Daarnaast je portfolio uitbreiden, kijk of er geen sportclubs ofzo in de buurt zijn, die baat hebben bij een nieuwe website, of een lokale handelaar.

Wanneer je een uitgebreider portfolio hebt zal het makkelijker worden om aangenomen te worden.
Hier ben ik het volledig mee eens.

Er zijn momenteel genoeg sportclubs die een website hebben die wel aan vernieuwing toe is (ben er toevallig zelf ook mee bezig momenteel). Ook de kleinere bedrijven in de buurt die wel al een website hebben maar ouderwets of de bedrijven die nog helemaal geen website hebben.

Wat je ook kunt proberen is je eigen 'netwerk' aanspreken. Denk hierbij vooral aan ouders en andere familie leden. Die kennen meestal wel mensen die misschien interesse hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het zal je verbazen, maar topics over hoe je aan het werk komt horen in Werk en Inkomen. ;)

PRG >>WI

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 20:56
Solliciteren, vraag gesprekken aan. Schrijf naar bedrijven waar je graag voor zou willen werken.
Geloof het of niet, maar er zijn maar weinig jonge mensen die dezelfde arbeid ethiek hebben als jij hier schetst. Iemand die, buiten de noodzaak van een opleiding om, een ervaringsstage zoekt.
Ik wil je daarover in ieder geval complimenteren!

Kies een bedrijf dat bij jou past, het werk doet dat jij graag wilt doen en trek de stoute schoenen aan. Niet geschoten is altijd mis! Wees wel eerlijk over je eigen ervaring en je intenties. Als jij aangeeft een ervaringsstage, al dan niet tegen vergoeding, te willen doen moet hier ongetwijfeld een keer wat uit kunnen komen.

Heel veel succes!

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-09-2023
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:28:
Beste mensen,

Mijn Skills:
-Html5
-CSS & Sass
-AngularJs
-Responsive webdesign
-Oog voor layout

Alvast heel erg bedankt.
Ervaring doe je vaak op door een stage. Kun je dit momenteel niet. Blijf dan vooral bezig met leren.
Je gedeelde zaken zien er niet denderend uit voor mij, maar mijn eerste website was helemaal een gedrocht. Dus dat komt vanzelf wel goed en hier is al feedback op geweest.

Blijf leren, kun je stage lopen via studie? Ga dan even op zoek naar een bedrijf waar je flink kunt leren.
Als je lichte ervaring hebt kun je vaak wel een intern positie binnen een wat kleiner bedrijf vinden, onbetaald kun je inderdaad aanbouwen voor familie/sportclubs e.d. maar houd er rekening mee dat je daar dan vaak aan blijft plakken, je moet duidelijk aangeven dat je 't waarschijnlijk ooit laat vallen ;-).

Let er ook op, dat Responsiveness e.d. tegenwoordig standaard horen te zijn. En focus je vooral op een ding om te beginnen. Bijvoorbeeld dus de front-end. Back-end kan later nog wel lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Klop aan bij familie, vrienden, een sportvereniging, eventueel lokale bedrijven. Op die manier kan je een portfolio opbouwen. Dat heeft nut voor je toekomstige loopbaan.
Natuurlijk kan je ook wat voor jezelf maken :)

De grote websitebouwers zoeken naar mensen met een papiertje. Zelfs al zit je daar voor niks (belastingtechnisch is dat nog een dingetje) - jij verwacht dan geloof ik wel ondersteuning om zo meer te leren. Op die manier kost jij die bedrijven wel degelijk geld en is het voor hun maar de vraag of jij ooit geld op gaat leveren.
Daarom zien bedrijven liever mensen met een diploma, waaruit blijkt dat ze basiskennis hebben.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
Ik denk dat netwerken een van de belangrijkste dingen is die je moet doen, alhoewel dat dit me voor jouw verstandig lijkt om te doen nadat je van het voortgezet onderwijs af ben. dan kan je denken aan het bezoeken van evenementen (ik ben aan een kaartje van CGI gekomen op het evenement "hello world" dat is een evenement dat anderhalve week geleden is georganiseerd door CGI en tweakers). of gewoon veel mensen spreken. misschien kent een kennis van je wel iemand die naar een front-end developer opzoek is. ook het deelnemen op forums kan tot mooie dingen lijden. het deelnemen aan "wedstrijden" en discussiefora kan helpen om te leren en/of met anderen in contact te komen.

een leuke link http://cio.nl/carriere/84...tig-5-veelgemaakte-fouten

met goede contacten kom je ver, als zij een functie binnenin hun bedrijf hebben waarvan ze weten dat jij die graag wilt hebben en weten dat jij er geschikt voor bent, dan kunnen ze naar de desbetreffende afdeling gaan om jouw aan te prijzen als mogelijke kanidaat.

Ik wil aanraden om wa diploma's op zak te hebben, en als je tijd hebt hier en daar een diploma'tje te pakken.

ik denk dat https://digitalewerkplaat...L_DW_tentpole&gpid=471040 handigge elementen voor je bevat zoals SEO

kort samengevat, begin met netwerken en onderhoud je contacten. probeer de stage uit te stellen totdat dit voor school nodig is. want ik denk dat we het erover eens kunnen zijn dat school aardig wat tijd van je afpakt (tenzij waneer je iets studeert dat je leuk vind).
Pagina: 1