PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Daarnaast:
Bovendien is "local time" daar een heel belangrijke toevoeging aangezien bij het Halloween-event dat net voorbij is heel veel verwarring was over tijdzones en wanneer het nou actief en weer inactief zou worden.
In de bron staat echter dit:Niantic geeft aan dat wanneer een gebruiker een dagelijkse bonus heeft verzameld, het de volgende dag pas na twaalf uur 's middags mogelijk is om meer bonussen te behalen. Vermoedelijk is dit om te voorkomen dat spelers vlak voor en vlak na middernacht snel twee bonussen achter elkaar verzamelen.
12 AM is bij mij gewoon 12 uur 's nachts.If you catch a Pokémon at any time on Tuesday local time, you’ll be eligible for the next daily bonus on Wednesday at 12 AM local time.
Bovendien is "local time" daar een heel belangrijke toevoeging aangezien bij het Halloween-event dat net voorbij is heel veel verwarring was over tijdzones en wanneer het nou actief en weer inactief zou worden.
[ Voor 15% gewijzigd door NMe op 03-11-2016 13:05 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Aargh, kunnen die Amerikanen niet gewoon de 24-uursnotatie gebruiken? Ik raak er altijd van in de war. Ik heb het aangepast, bedankt voor de tip!
De naam van Niantic hadden we trouwens zelf ook al snel gespot en aangepast.
De naam van Niantic hadden we trouwens zelf ook al snel gespot en aangepast.