PS4 internet snelsheid

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 501753

Topicstarter
Wat een traag internet heb ik toch op mijn ps4.
Ik dacht eerst dat het aan ziggo lag maar na een speedtest op mijn mobiel bleek ik ruim 150 Mbps te halen.
Mijn PlayStation staat 30 centimeter van mijn router af, dus dat kan het niet zijn lijkt me.

Ik heb geprobeerd om DNS en MTU aan te passen. Tijdens de test heb ik dan wel sneller internet op de ps4 ( 50 Mbps ) maar in de praktijk merk ik er niks van.

Online gamen is helaas erg laggy.

Iemand een oplossing? :)

Beste antwoord (via Anoniem: 501753 op 02-11-2016 23:34)

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:42
Anoniem: 501753 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 23:22:
Tja, dat is een vraag die ik me inmiddels ook stel. Mocht er niemand een oplossing hebben dan ga ik dat toch maar doen denk ik.
De enige oplossing om het draadloos sneller te krijgen is een PS4 Slim aan te schaffen, deze heeft wel 5Ghz wifi en zou dan gemakkelijk 100Mb en meer moeten halen. Met de gewone PS4 zit je al op de max qua snelheid.
Een kabeltje is volgens mij goedkoper dan een PS4 Slim, tenzij je een kabel koopt met 18 karaats gouden pluggen en ingelegd met diamantjes :P

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
De gewone PS4 heeft alleen 2.4Ghz WiFi. Veel meer dan 50Mb ga je er ook niet uithalen. Je mobiel heeft ongetwijfeld 5Ghz ondersteuning, die de snelheid van 150 verklaart. Maareh.... 30cm van je router, waarom dan draadloos en niet bekabeld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Een kabel fixt het probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Tja, dat is een vraag die ik me inmiddels ook stel. Mocht er niemand een oplossing hebben dan ga ik dat toch maar doen denk ik.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Anoniem: 501753 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 23:22:
De enige oplossing om het draadloos sneller te krijgen is een PS4 Slim aan te schaffen, deze heeft wel 5Ghz wifi en zou dan gemakkelijk 100Mb en meer moeten halen. Met de gewone PS4 zit je al op de max qua snelheid.
Een kabeltje is volgens mij goedkoper dan een PS4 Slim, tenzij je een kabel koopt met 18 karaats gouden pluggen en ingelegd met diamantjes :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ga er even over nadenken, diamantjes zijn echt mooi!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
De PS4 heeft zoiezo een lagere downloadsnelheid, omdat die gecapped wordt. Ga via de browser op je PS4 eens naar speedtest.net en kijk of je ping wel goed zit. Een goede ping is veel belangrijker dan een lage downloadsnelheid.
Pagina: 1