Beste Tweakers,
Ik heb hier een Pioneer VSX821 staan die ik wil gebruiken voor "home cinema"
Actieve Sub van JBL heb ik staan.
Het probleem is de speakers,
Ik draai nu uit nood met speakers van philips van een home cinema setje, regelrechte troep maar heb geluid
De reciever leverd 6 tot 16 Ohm.
Ik wil graag fatsoenlijke speakers voor een mooi geluid, center is geen probleem qua ruimte. Speakerzuilen naast de tv gaan helaas niet hier ivm een te brede tv meubel en een deur er pal naast. Heb gewoon geen mooie mogelijkheid voor zuilen aan de voorkant.
Dus boekenplank speakers, die kan ik immers gewoon op de tv meubel zetten.
Voor achter naast de bank heb ik het liefst wel iets op hoogte. Aan de muur is geen optie namelijk en ergens opzetten ook niet.
Dus je zou haast denken, zuilen achter en boekenplank speakers voor, maar gaat dat klinken? Zo hoort het immers niet dacht ik
Dus de grote vraag, welke 5.0 speakersset ga ik naar op zoek?
Qua prijs moet het leuk blijven, zat te denken aan rond de 250 euro. Meer kan wel maar liever niet.
Het mag gerust 2ehands zijn mits het maar goede nette speakers zijn.
Hoop dat jullie enig advies hebben wat ik ben het spoor kwijt inmidels.
Ik heb hier een Pioneer VSX821 staan die ik wil gebruiken voor "home cinema"
Actieve Sub van JBL heb ik staan.
Het probleem is de speakers,
Ik draai nu uit nood met speakers van philips van een home cinema setje, regelrechte troep maar heb geluid
De reciever leverd 6 tot 16 Ohm.
Ik wil graag fatsoenlijke speakers voor een mooi geluid, center is geen probleem qua ruimte. Speakerzuilen naast de tv gaan helaas niet hier ivm een te brede tv meubel en een deur er pal naast. Heb gewoon geen mooie mogelijkheid voor zuilen aan de voorkant.
Dus boekenplank speakers, die kan ik immers gewoon op de tv meubel zetten.
Voor achter naast de bank heb ik het liefst wel iets op hoogte. Aan de muur is geen optie namelijk en ergens opzetten ook niet.
Dus je zou haast denken, zuilen achter en boekenplank speakers voor, maar gaat dat klinken? Zo hoort het immers niet dacht ik

Dus de grote vraag, welke 5.0 speakersset ga ik naar op zoek?
Qua prijs moet het leuk blijven, zat te denken aan rond de 250 euro. Meer kan wel maar liever niet.
Het mag gerust 2ehands zijn mits het maar goede nette speakers zijn.
Hoop dat jullie enig advies hebben wat ik ben het spoor kwijt inmidels.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2016 21:39 ]