LCD 15" touchscreen > waar? hoe duur?

Pagina: 1
Acties:

• supersook
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 20:40

supersook

Professioneel prutser

Topicstarter
Ik heb al een aantal malen zoiets gezien in winkels of cafe's.
Nu leek het mij wel intressant om zo'n ding te gebruiken als DJ met een mp3 DJ programma. >:) Waar zijn ze te krijgen, en aan wat voor prijs moet ik ongeveer denken? :?

(mocht iemand hier ervaring mee hebben, plz post! (voors en tegens))

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:09
Ik heb even in de tweakers.net Pricewatch gekeken, en daar kwam ik de onder Monitoren de Eizo 15" TFT/touchpanel L350P tegen, voor het luttele bedrag van 4500 piek.

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Milmoor

Footsteps and pictures.

Bij mijn werk hebben we er een paar van Nijkerk Computer Systems. Kosten zo'n 3600 gulden, en zijn indien gewenst uit het chasis te lichten en in te bouwen.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

• supersook
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 20:40

supersook

Professioneel prutser

Topicstarter
Op zaterdag 30 juni 2001 16:46 schreef Joost E. Boere het volgende:
Bij mijn werk hebben we er een paar van Nijkerk Computer Systems. Kosten zo'n 3600 gulden, en zijn indien gewenst uit het chasis te lichten en in te bouwen.
mwah, da klinkt aardig, zou ik dus kunnen inbouwen in 19" rackkast :9

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Milmoor

Footsteps and pictures.

Inbouwen is goed te doen. Het scherm is na verwijdering van de brezel 4,5 cm diep. Het merk is TopVision, model PT1503N. Kosten: zo'n 2600 exclusief btw. Er is ook een touchscreen variant, heb je geen muis meer nodig: zo'n 3550 exclusief btw. De speciale chasis-versie is even duur als de desktop, alleen krijg je er bij de desktopvariant een gratis behuizing bij :?

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.