Mijn vraag
Ineens doet het scherm van mijn Samsung Galaxy S6 niks meer.
Het beeld blijft zwart, wat ik ook doe. Het blauwe lampje links boven doet het wel,
net als die 'knopjes' links- en rechtsonder (die worden wit als je iets doet).
Wat kan ik nu doen?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op internet stond dat je de (lage) volumeknop en de aan/uit-knop ingedrukt moest houden,
maar het beeld zelf blijft zwart. Volgens mij gaat hij wel uit en aan (dat weet ik niet zeker).
Hij trilt trouwens soms wel bij bepaalde 'acties' (geluid staat uit, dus dat hoor je uiteraard niet).
Ik ben nu een beetje in paniek
Ik probeerde hem net ook op de laptop aan te sluiten, eerst stond hij er wel bij, maar toen ik iets probeerde stond er fout en nu is ie 'weg'..
Nu staat ie er wel weer (opnieuw erin gedaan), maar de map is leeg.
Ineens doet het scherm van mijn Samsung Galaxy S6 niks meer.
Het beeld blijft zwart, wat ik ook doe. Het blauwe lampje links boven doet het wel,
net als die 'knopjes' links- en rechtsonder (die worden wit als je iets doet).
Wat kan ik nu doen?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op internet stond dat je de (lage) volumeknop en de aan/uit-knop ingedrukt moest houden,
maar het beeld zelf blijft zwart. Volgens mij gaat hij wel uit en aan (dat weet ik niet zeker).
Hij trilt trouwens soms wel bij bepaalde 'acties' (geluid staat uit, dus dat hoor je uiteraard niet).
Ik ben nu een beetje in paniek
Ik probeerde hem net ook op de laptop aan te sluiten, eerst stond hij er wel bij, maar toen ik iets probeerde stond er fout en nu is ie 'weg'..
Nu staat ie er wel weer (opnieuw erin gedaan), maar de map is leeg.
[ Voor 26% gewijzigd door -World- op 02-11-2016 19:57 ]