Heyhoi, ik heb even jullie hulp nodig!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc zal worden gebruikt voor gewoon surfen, films kijken en gamen. Games zullen verschillen, maar een nieuwe game moet wel soepel gedraaid kunnen worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer zo'n €1000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zie mijn lijstje onderaan deze post.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Degelijke processor en sterke videokaart is een must.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Weet niet zo goed waar naartoe met videokaarten. Ik zie de geforce series die meestal "maar" 4 gb geheugen hebben en ik heb dan deze Radeon RX 480 met 8GB uit de best buy guide gehaald. Waar zullen de verschillen zitten?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Kunnen jullie even checken of alles wel in de kast zou passen, aan kan sluiten op het moederbord enzovoort? Ik checkte dit zelf wel al maar wil zeker zijn. CPU en GPU zouden moeten lukken op het moederbord. DDR4-geheugen is ook ondersteund.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Checken of mijn lijstje een degelijke build kan zijn of er grote tegenstrijdige fouten in zitten, en eventueel advies geven voor prestatiegelijke componenten voor een goedkoper prijsje.
Mijn build op dit moment:
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc zal worden gebruikt voor gewoon surfen, films kijken en gamen. Games zullen verschillen, maar een nieuwe game moet wel soepel gedraaid kunnen worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer zo'n €1000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zie mijn lijstje onderaan deze post.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Degelijke processor en sterke videokaart is een must.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Weet niet zo goed waar naartoe met videokaarten. Ik zie de geforce series die meestal "maar" 4 gb geheugen hebben en ik heb dan deze Radeon RX 480 met 8GB uit de best buy guide gehaald. Waar zullen de verschillen zitten?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Kunnen jullie even checken of alles wel in de kast zou passen, aan kan sluiten op het moederbord enzovoort? Ik checkte dit zelf wel al maar wil zeker zijn. CPU en GPU zouden moeten lukken op het moederbord. DDR4-geheugen is ook ondersteund.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Checken of mijn lijstje een degelijke build kan zijn of er grote tegenstrijdige fouten in zitten, en eventueel advies geven voor prestatiegelijke componenten voor een goedkoper prijsje.
Mijn build op dit moment:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 182,95 | € 182,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 84,49 | € 84,49 |
| 1 | Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 8G OC | € 290,40 | € 290,40 |
| 1 | Fractal Design Define S - Window | € 80,50 | € 80,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 88,91 | € 88,91 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 19,90 | € 19,90 |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 500GB | € 131,17 | € 131,17 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 931,27 | |
Alvast bedankt!