Ben onbekend met een iMac,maar wil nu iets installeren maar krijg nu de melding Macintosh HD 678 gb beschikbaar u kunt niet op dit volume installeren met een rode uitroepteken.wat doe ik fout.
Geen idee. Denk dat je je post wat moet uitbreiden. Wat wil je installeren, wat voor bestand is het. Heb je rechten om alles te installeren etc...
...
Eerst beginnen met alle details. Als je een vraag hebt moet je niet de gegevens van de startpost weghalen, die zijn NIET optioneel.
1. Leg het probleem uit (wat kan je niet installeren.
2. Relevante hardware (welke iMac, jaar, processor, geheugen etc) en software die je gebruikt (welk programma, welke versie van OS X)
3. Wat je zelf gevonden en geprobeerd hebt voordat je hier de vraag ging stellen.
We zien graag je toelichting tegemoet. Aan "ik ben niet bekend en ik kan niet installeren wat nu" kunnen we niks mee.
1. Leg het probleem uit (wat kan je niet installeren.
2. Relevante hardware (welke iMac, jaar, processor, geheugen etc) en software die je gebruikt (welk programma, welke versie van OS X)
3. Wat je zelf gevonden en geprobeerd hebt voordat je hier de vraag ging stellen.
We zien graag je toelichting tegemoet. Aan "ik ben niet bekend en ik kan niet installeren wat nu" kunnen we niks mee.
I reject your reality and substitute my own
I.d.d. wat summier. Maar dat 'iets' is waarschijnlijk MacOS zelf? Reset eerst NVRAM/PRAM. Herstart. Open dan eerst disk utility en herpartioneer / erase de disk, voordat je eroverheen installeert. Nogsteeds problemen? Mogelijkerwijs defecte harddisk.