Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik hoop dat ik dit in het juiste deel van dit forum heb geplaatst, waarschijnlijk niet.... :?

Op dit moment heb ik beneden een race simulator staan. Hierin is mijn Xbox One ingebouwd.
Ik race graag hierop en wil dit dus zo houden.

Mijn andere favoriete game is Fifa.In de simulator zit ik te laag en dit speelt echt irritant.
Daarom zou ik dit graag op mijn grote pc scherm(IIyama scherm met HDMI ingang) laten doen een aantal kamers verder of in het ergste geval naar de TV in de woonkamer op een aantal meter.

Wat is jullie advies? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
Een Windows 10 PC of laptop ? Je kunt via de xbox app games streamen naar Windows 10 streamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
MichaelvD2203 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 18:51:
Een Windows 10 PC of laptop ? Je kunt via de xbox app games streamen naar Windows 10 streamen
Games streamen via wifi, of zelfs over utp introduceert altijd input lag en het beeld is gecomprimeerd. Dat houdt in dat met slechtere verbinding (wifi) of zelfs standaard bij snelle bewegingen van het beeld artifiacts te zien zijn door de comprimering of geschaald wordt na een lagere resolutie (om dat enigszins te voorkomen). En te veel aan input lag is op zich zelf al irritant genoeg.

Ik zou een lange hdmi-kabel leggen en een goedkope splitter gebruiken (1 input, 2 outputs, een switch werkt net andersom).

[ Voor 4% gewijzigd door ToFast op 02-11-2016 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MichaelvD2203 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 18:51:
Dankje ik ga eens kijken of dit wil werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ToFast schreef op woensdag 02 november 2016 @ 19:49:
[...]

Games streamen via wifi, of zelfs over utp introduceert altijd input lag en het beeld is gecomprimeerd. Dat houdt in dat met slechtere verbinding (wifi) of zelfs standaard bij snelle bewegingen van het beeld artifiacts te zien zijn door de comprimering of geschaald wordt na een lagere resolutie (om dat enigszins te voorkomen). En te veel aan input lag is op zich zelf al irritant genoeg.

Ik zou een lange hdmi-kabel leggen en een goedkope splitter gebruiken (1 input, 2 outputs, een switch werkt net andersom).
Dan moet he hele huis moet op zijn kop. Dat gaat helaas ook niet gebeuren.