Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Statcounter; Wereldwijd voor het eerst...

Pagina: 1
Acties:

• Yalden
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Yalden

Life's what you make it

Topicstarter
In de laatste alinea staat dat het aandeel van tablets in het aantal pageviews op Tweakers.net in het laatste jaar terugliep van 10% naar 8%. Dat is een heel interessant feitje denk ik, maar het kan natuurlijk dat dit eigenlijk alleen relatief is aan de andere 90 en 92% van niet-tablet pageviews en dat in harde cijfers de pageviews met tablets niet met 20% afnamen maar juist toenamen of misschien zelfs ook in harde cijfers zoveel zijn afgenomen. Zou dat misschien verduidelijkt kunnen worden of kan ik dat zelf ergens zien? En dan ben ik trouwens ook wel erg benieuwd naar de verdeling Windows/Apple/Android. Verder mijn complimenten voor dit heldere en interessante artikel!

[ Voor 5% gewijzigd door Yalden op 02-11-2016 16:54 ]

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Dank voor je post :)

Het is onze gewoonte om bij dergelijke artikelen ter vergelijking cijfers van Tweakers te plaatsen, maar dat doen we alleen in percentages, waarbij we expres niet zeggen hoeveel het in absolute getallen is. Dat doen we alleen met toestemming van de hoofdredacteur natuurlijk, want het zou kunnen dat we dan per ongeluk cijfers naar buiten brengen die we niet naar buiten mogen brengen. Soms willen mensen hogerop de cijfers bijvoorbeeld presenteren op een speciale manier of eerst andere pagina's op Tweakers updaten voordat we zulke cijfers naar buiten brengen.

Kortom: ik kan geen woord meer zeggen dan wat er staat - en eerlijk gezegd weet ik het ook niet. Wat ik je wel kan meegeven is dat de tabletmarkt al sinds enige tijd in verval is, met dalende verkopen bij alle merken. Als het aandeel tablets ook in absolute aantallen zou dalen, zou dat dus geen verrassing zijn :)

[ Voor 10% gewijzigd door arnoudwokke op 02-11-2016 18:08 ]

• Yalden
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Yalden

Life's what you make it

Topicstarter
Ok, duidelijk, dankjewel...