Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervu
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 18:19
Weet iemand waar ik een nieuwe interne kabel kan kopen die van de headset naar het volumekastje loopt.
In deze kabel zitten namelijk kabelbreukjes. Op de site van razer is niks te vinden.
Alvast bedankt,

Groetjes Casper

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:16
Heb je een foto van de kabel en aansluitingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:56
Nieuwe Razer kabel ga je waarschijnlijk niet vinden, het is een vaste kabel.

Een optie is de de kabel los halen aan 1 kant of door knippen en kijken hoeveel aders er in de kabel zitten en dan kijken of je iets nieuws kan vinden. Maar als het de 7.1 variant is moet je minimaal 9 aders hebben, dat wordt zoeken op het internet of je daarvoor iets passends kan vinden.
Of kijken of je een 2dehands kan vinden waarbij iets anders kapot is maar de kabel nog goed en dan de kabel overzetten.

Andere optie is afhankelijk van waar de kabelbreuk zit, zit de breuk vlak bij het eind kun je misschien de kabel iets inkorten en opnieuw vast solderen. Ergens in het midden kun je ook repareren maar zal niet zo handig zijn als je de koptelefoon gebruikt.

Wat je ook voor oplossing kiest, dit soort dingen zijn over het algemeen niet gemaakt om geopend en gerepareerd te worden, er is een kans dat je meer sloopt tijdens het repareren van de kabel.

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervu
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 18:19
Heb de koptelefoon nog niet opengehad, maar heb het probleem dat ik links voor niks hoor. als ik de headset in stereomodus zet doet links het wel