Ik ben onlangs verhuist en heb internet+tv van Ziggo besteld. Nu zou dat de 10e pas worden geactiveerd maar ik dacht eergisteren laat ik eens bellen naar Ziggo om te kijken of het al geactiveerd kon worden. Nou, dat was goed en het werd meteen gedaan. Ik hartstikke blij mijn modem weer eens aanzetten maar het werkte nog steeds niet. Ook niet na een paar uur en de dag erop besloot ik maar weer te bellen. Het enige wat er gebeurt is dat het power lampje en het Wi-Fi lampje groen blijven en het DS lampje groen knippert. Nu gaan ze dus een monteur laten komen om te kijken wat het is maar die komt pas maandag en ik heb eigenlijk wel internet nodig voor het weekend. Heeft iemand van jullie enig idee wat het is en misschien een idee om het te verhelpen of zal ik echt moeten wachten op de monteur?
Ik heb één uitgang in de huiskamer waar ik het op aansluit. Het gaat om een Technicolor 7210 modem.
Ik heb de verschillende splitters/aansluitingen die Ziggo mee heeft geleverd erop aangesloten en geen van allen lijkt te werken. Ook heb ik de kabel van de tv die anders eerst de Horizon box ingaat direct op de tv aangesloten maar ook daar krijg ik geen beeld bij.
Alvast bedankt voor de hulp!
Ik heb één uitgang in de huiskamer waar ik het op aansluit. Het gaat om een Technicolor 7210 modem.
Ik heb de verschillende splitters/aansluitingen die Ziggo mee heeft geleverd erop aangesloten en geen van allen lijkt te werken. Ook heb ik de kabel van de tv die anders eerst de Horizon box ingaat direct op de tv aangesloten maar ook daar krijg ik geen beeld bij.
Alvast bedankt voor de hulp!