Oeh dat heb ik tot 2 jaar geleden nog bijna dagelijks op mijn werk moeten doen. Toen deed ik dat op de Mac met Adaptec Toast.. nog steeds het beste brandprogramma wat ik ooit heb gezien (hoewel Nero 5.5 in de buurt komt).
Daar is het vrij eenvoudig, er is een optie Hybrid CD, en dan kan je een disc-image aanmaken waar je al je Mac spullen in gooit en de PC spullen brand je rechtstreeks.
Het voordeel is dat je op de Mac de PC files niet kanzien en op de PC de Mac files niet (en dat je de files voor de Mac die je niet wilt zien (datafiles en zo) in de image buiten het verstertje kan houden, zodat de gebruiker ze niet te zien krijgt).
Ook nog even je andere topic want dat heeft er mee te maken gok ik: Als je cds wil laten persen mogen dat meestal geen multisessie cds zijn.
Sowieso als je ze laat persen moet je op een aantal dingen letten: Format Mode 1 moet aanstaan (dus niet Mode 2/XA). Afhankelijk van de minimumeisen (Win95-OSR1 ? MacOS 7.5 of eerder ?) moet je gaan kijken welke combinatie van ISO layer 1 en 2 en Joliet je wil gebruiken.
ISO layer 1 kan allen maar filenamen in het 8.3 formaat, ISO layer 2 kan tot 31 tekens lange bestandsnamen en Joliet 64. ISO layer 1 wordt door alles gesupport, layer 2 is (dacht ik) de manier van MacOS voor lange bestandsnamen, en Joliet is een Windows uitvinding. Met een up-to-date Windows dan wel MacOS kan je ze allebei lezen.
Veel succes en laat ff weten wat je bevindingen zijn