Hallo allemaal,
Ik ga deze maand een nieuwe desktop bouwen. Graag zou ik jullie vragen of dit systeem geschikt is voordat ik hem ga bestellen. Dus een laatste check.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen (Fernbus Simulator, ETS2, GTA V, Mafia 3, dat soort games) , en ook misschien een aantal vm's draaien. Videobewerking doe ik soms, maar daar heb ik geen i7 voor nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is maximaal €1300 euro exclusief verzendkosten. De assemblage ga ik zelf doen voor de eerste keer, maar dat hoeft niet zo moeilijk te wezen, lijkt mij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb recent een monitor gekocht (pricewatch: AOC e2470Swh) die ik meeneem naar mijn desktop en ik heb al een toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag een i5 6600 en een GTX 1070 in mijn systeem willen. En natuurlijk een snelle en ruime SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat naar een Intel processor en een Nvidia videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik wil graag een ATX kast met window, ook moet het geluidsniveau niet te hoog zijn, omdat de desktop op mijn bureau komt te staan. Energieverbruik moet niet te hoog zijn.
Ook wil ik geen HDD's meer in mijn desktop, dus alleen nog SSD's.
Ga je overklokken?
Nee, dit hoeft voor mijn part niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen dat jullie een laatste check doen op mijn build, zodat ik deze over een paar weken kan aanschaffen en hier een jaar of 3 mee door kan totdat ik ga upgraden!
Hier mijn buildlijst:
Alvast bedankt!
Ik ga deze maand een nieuwe desktop bouwen. Graag zou ik jullie vragen of dit systeem geschikt is voordat ik hem ga bestellen. Dus een laatste check.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen (Fernbus Simulator, ETS2, GTA V, Mafia 3, dat soort games) , en ook misschien een aantal vm's draaien. Videobewerking doe ik soms, maar daar heb ik geen i7 voor nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is maximaal €1300 euro exclusief verzendkosten. De assemblage ga ik zelf doen voor de eerste keer, maar dat hoeft niet zo moeilijk te wezen, lijkt mij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb recent een monitor gekocht (pricewatch: AOC e2470Swh) die ik meeneem naar mijn desktop en ik heb al een toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag een i5 6600 en een GTX 1070 in mijn systeem willen. En natuurlijk een snelle en ruime SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat naar een Intel processor en een Nvidia videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik wil graag een ATX kast met window, ook moet het geluidsniveau niet te hoog zijn, omdat de desktop op mijn bureau komt te staan. Energieverbruik moet niet te hoog zijn.
Ook wil ik geen HDD's meer in mijn desktop, dus alleen nog SSD's.
Ga je overklokken?
Nee, dit hoeft voor mijn part niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen dat jullie een laatste check doen op mijn build, zodat ik deze over een paar weken kan aanschaffen en hier een jaar of 3 mee door kan totdat ik ga upgraden!
Hier mijn buildlijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 229,- | € 229,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 84,49 | € 84,49 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 499,- | € 499,- |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212X | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 84,91 | € 84,91 |
| 1 | Corsair RM550x | € 95,- | € 95,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 750GB | € 176,34 | € 176,34 |
| 1 | Intronics Anti-statische polsband | € 6,60 | € 6,60 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.269,24 | |