Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gamen op de nieuwe "Macbook Pro 2016" ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Specs:

2,0‑GHz dual‑core Intel Core i5‑processor
Turbo Boost tot 3,1 GHz
8 GB 1866‑MHz geheugen
PCIe‑SSD van 256 GB1
Intel Iris Graphics 540

Wat ik belangrijk vind:
1-) Game genaamd "Diablo 3" max settings kunnen handelen. Dat is het enige spel dat ik speel.
2-) Geen overheatings issues.
3-) Laptop die niet al teveel lawaai maakt.

Ik zou dan wel voor een met 16GB ram gaan. Maar die stond er niet tussen.
Zo een touch bar wil ik niet.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2016 13:41 ]

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-11 16:50
Wat is nu precies je vraag? Ben je nog opzoek naar een laptop? Wil je weten of de nieuwe Macbook lawaai maakt? Wil je weten hoe Diablo presteerd? Wil je weten of de Macbook Overheat? Wil je persee een laptop met 16GB?

Wat betreft het spelen van Diablo III op de nieuwe macbook. De eerste link in google na het copy en pasta'en van de grafsiche kaart: http://www.notebookcheck....raphics-540.149939.0.html. Onderaan staan de resultaten van Diablo III

[ Voor 25% gewijzigd door Cwookie op 02-11-2016 16:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Cwookie schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:15:
Wat is nu precies je vraag? Ben je nog opzoek naar een laptop? Wil je weten of de nieuwe Macbook lawaai maakt? Wil je weten hoe Diablo presteerd? Wil je weten of de Macbook Overheat? Wil je persee een laptop met 16GB?

Wat betreft het spelen van Diablo III op de nieuwe macbook. De eerste link in google na het copy en pasta'en van de grafsiche kaart: http://www.notebookcheck....raphics-540.149939.0.html. Onderaan staan de resultaten van Diablo III
Ik wil ook zeker zijn dat het niet overhit tijdens het spelen van zo een game op ultra bijv.

• Boudewijnb
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-11 17:40
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:25:
[...]

Ik wil ook zeker zijn dat het niet overhit tijdens het spelen van zo een game op ultra bijv.
Wat is je vraag? heb je de laptop al of ben je van plan om hem te gaan kopen? Voor de prijs van die macbook kun je veel betere andere laptops kopen

• Devaqto
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-11 20:50
Cwookie schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:15:

Boudewijnb schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:41:
[...]

Wat is je vraag? heb je de laptop al of ben je van plan om hem te gaan kopen? Voor de prijs van die macbook kun je veel betere andere laptops kopen
Niet zo bijdehand doen jullie. Zal ik het even vertalen?

"Zou Diablo 3 werken op de nieuwe Macbook Pro 13? Hoe zit het met overheating en geluidsproductie?"

Ontopic: zoek even de requirements van Diablo 3 op, vergelijk dat met de specs van de Macbook. 16GB heb je niet nodig. Overheating en geluid is nog niet zoveel bekend over :/

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:42

MadEgg

Tux is lievvv

Ik weet uit eigen ervaring dat Diablo 3 prima draaide op een 15'' Macbook Pro die in 2014 gekocht was (ook met IGP, dus niet de Radeon), dus het lijkt me sterk dat dat op de nieuwe niet meer wil. de iGPU is er niet minder op geworden met de upgrade. Wel max settings overigens, maar niet op max resolutie.

[ Voor 10% gewijzigd door MadEgg op 04-11-2016 23:42 ]

Tja

Pagina: 1