Hallo,
Mijn pc is onlangs in elkaar gezet door mycom.
Hierbij is ook de videokaart ‘Nvidia GTX 950’ erin gezet.
Ik merk echter dat er geen duidelijke verbetering is geworden in de kwaliteit van het spelen van bepaalde spellen vergeleken met mijn oudere (slechtere) computer.
Ik begon te twijfelen of mijn computer wel deze nieuwe video kaart gebruikt of dat juist de videokaart van Intel wordt gebruikt (ofwel Integrated graphics card genoemd volgens internetbronnen).
Wanneer ik probeer het Nvidia configuratiescherm te openen krijg ik de volgende foutmelding:
“Nvidia Beeldscherminstellingen zijn niet beschikbaar
U gebruikt momenteel geen beeldscherm dat is aangesloten op een Nvidia GPU”
Ik heb verder ook gecheckt of mijn drivers up to date waren.
Ik denk dat ik mijn monitor niet in mijn video kaart heb gestoken maar in mn moederbord maar ik heb geen flauw idee waar ik mijn VGA kabel in zou moeten stoppen.
Dit is een foto van de achterkant van mijn pc: http://imgur.com/a/CRuDW
Verder is mijn processor: Intel core i5-6400 @2.70GHz
Wellicht kunt u mij verder helpen
M.v.g.
Mijn pc is onlangs in elkaar gezet door mycom.
Hierbij is ook de videokaart ‘Nvidia GTX 950’ erin gezet.
Ik merk echter dat er geen duidelijke verbetering is geworden in de kwaliteit van het spelen van bepaalde spellen vergeleken met mijn oudere (slechtere) computer.
Ik begon te twijfelen of mijn computer wel deze nieuwe video kaart gebruikt of dat juist de videokaart van Intel wordt gebruikt (ofwel Integrated graphics card genoemd volgens internetbronnen).
Wanneer ik probeer het Nvidia configuratiescherm te openen krijg ik de volgende foutmelding:
“Nvidia Beeldscherminstellingen zijn niet beschikbaar
U gebruikt momenteel geen beeldscherm dat is aangesloten op een Nvidia GPU”
Ik heb verder ook gecheckt of mijn drivers up to date waren.
Ik denk dat ik mijn monitor niet in mijn video kaart heb gestoken maar in mn moederbord maar ik heb geen flauw idee waar ik mijn VGA kabel in zou moeten stoppen.
Dit is een foto van de achterkant van mijn pc: http://imgur.com/a/CRuDW
Verder is mijn processor: Intel core i5-6400 @2.70GHz
Wellicht kunt u mij verder helpen
M.v.g.