Ik kreeg in Juli 2015 een mail van Google dat alle websites die Adsense gebruiken(mijn websites), in lijn moeten zijn met de EU user consent policy..
De cookie wet melding heb ik toen direct geimplementeerd met de volgende (engelse) tekst:
Denken jullie dat mijn cookie tekst onvoldoende is. Of zou de waarschuwing zijn gekomen omdat ik een engelse waarschuwing toon op nederlandse website? (Of beiden?).
Uiteindelijk moet ik deze tekst vertalen naar 20+ talen, dus het zou fijn zijn om het in een keer goed te doen.
(en momenteel weet ik niet zo goed waar ik mijn vraag kwijt kan, vandaar dat ik dit forum probeer)
De cookie wet melding heb ik toen direct geimplementeerd met de volgende (engelse) tekst:
Helaas kreeg ik vandaag weer een email van Google dat mijn websites nog steeds in violation zijn van de "European Union (EU) user consent policy.".This website uses tracking cookies. [details] [accept]
A cookie allows a website to identify a returning visitor(you).
Essential cookies: Used to save your login details or preferences.
Non-essential cookies: Used to track your surfing behavior to show advertisements based on your interests. Used to analyze how you interact with our website, to analyze & improve our website.
Our partners use Non-essential cookies to make advertisements more relevant for you.
By clicking "accept" you agree with cookies described above being used on our website.
Denken jullie dat mijn cookie tekst onvoldoende is. Of zou de waarschuwing zijn gekomen omdat ik een engelse waarschuwing toon op nederlandse website? (Of beiden?).
Uiteindelijk moet ik deze tekst vertalen naar 20+ talen, dus het zou fijn zijn om het in een keer goed te doen.
(en momenteel weet ik niet zo goed waar ik mijn vraag kwijt kan, vandaar dat ik dit forum probeer)