Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Goede optische drive (CD/DVD)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Daphnez
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 20-10-2024
Beste allemaal,

Ik heb vorige week een Dell Inspiron 15 7000 aangeschaft. Echter, deze bevat geen optische drive. Ik heb, om heel eerlijk te zijn, geen goed beeld van waar ik op moet letten.

Ik wil een optische drive die via USB is aan te sluiten en waarmee ik cd's kan afspelen, maar ook dvd's en bovendien dvd's mee kan branden.

Wie oh wie heeft voor mij de gouden tip?

Alvast heel erg bedankt!

Groet,
Daphne

Alle reacties

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:22
Heb je in de Pricewatch gekeken? Je kan eenvoudig de filters aanzetten. Ik zou gewoon de goedkoopste nemen, aangezien de ontwikkelingen op het gebied van DVD branders eigenlijk al enkele jaren stil ligt.
categorie: Optische drives

Verwijderd

Wel een kleine selectie wat hierboven gelinkt wordt. Iets uitgebreider categorie: Optische drives waarbij de bovenste 2 erg goed zijn.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:22
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 23:02:
Wel een kleine selectie wat hierboven gelinkt wordt. Iets uitgebreider categorie: Optische drives waarbij de bovenste 2 erg goed zijn.
Ik had de USB2.0 en USB3.0 filter aan staan, blijkbaar is dat niet bij alle apparaten goed gevuld. Filter extern is inderdaad beter.