Laptop goedkoper kopen in Duitsland?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waandersj
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 02-06 15:12
Deze aanbieding kwam ik deze week tegen bij Saturn in Berlijn: http://imgur.com/a/ltJt0

Is dit niet een heel gunstige prijs?

En klopt het dat een laptop in Duitsland gemiddeld goedkoper is dan in Nederland?

[ Voor 13% gewijzigd door waandersj op 01-11-2016 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-07 14:45
Ik heb wel eens (jaren geleden) naar laptops gekeken in Duitsland (voor mij 30km tot de eerste MediaMarkt in DLD). Het was niet véél goedkoper, OS in Duitse taal evenals het toetsenbord. Daarom heb ik het maar achterwege gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druiper
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-01-2019
Voor zover ik weet is elektronica in Duitsland niet structureel goedkoper. Aanbieding bij de Aldi (Medion) is ook altijd zelfde prijs als in Nl. Let in ieder geval bij aanschaf op het toetsenbord, niet zelfden is het een qwertz toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waandersj
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 02-06 15:12
Ok. Maar in dit concrete voorbeeld? 499 Euro is toch helemaal niet veel als je naar de specs kijkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
waandersj schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:36:
Ok. Maar in dit concrete voorbeeld? 499 Euro is toch helemaal niet veel als je naar de specs kijkt?
Dat zegt niet zo veel. Natuurlijk zijn er mensen die specs-geil zijn, maar in feite maakt het weinig uit als je er je werk niet mee kan doen. Zo kan een QWERTZ toetsenbord bijvoorbeeld best vervelend zijn...

Verder is die prijs nauwelijks lager dan een laptop met dezelfde specs uit de pricewatch. Het scheelt op z'n best iets van 17 euro.