Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Rodrigues
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-04 20:25
LS,

Heb mijn oog laten vallen op de Intel Skull Canyon Nuc. Ben erg gecharmeerd van de maat. Alle afzonderlijke componenten van de Skull Canyon zijn in de benchmarks die ik online kan vinden sneller dan mijn retina macbook pro van late 2013.

Mijn vraag is: Kan ik er dan ook vanuit gaan dat deze NUC alle taken die mijn macbook pro kan uitvoeren ook aankan?

Wat context:
Ik wil een mediaserver bouwen van de Skull Canyon Nuc. Dat is een DMX gestuurde video playback kast. De videoplayout is onderdeel van een videomapping opstelling. Daarnaast wil ik er een Blackmagic Ultrastudio express vie thunderbolt aan hangen en deze gebruiken om full HD beeld real-time te capturen en te verwerken in de video playout. Mijn MacBook Pro kan dit aan en het lijkt met super sexy als ik een klant deze zelfde functionaliteit kan bieden in een veel kleinere vormfactor.

Ik begrijp het als men hier niet eenduidig Ja of Nee op kan antwoorden. Mocht er een tweaker in Amsterdam zitten die zijn of haar Skull canyon een uurtje beschikbaar wil stellen voor wat tests dan zou ik dat heel erg op prijs stellen.

Hoor graag jullie input!

Groet,

Manuel

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

ik zou niet kunnen verzinnen waarom het niet bloedsnel zou zijn. Behoudens dat het draaien van MacOSX op Intel Skull canyon nogal wat beperkingen met zich meebrengt. In Windows 10 zal e.e.a. sneller draaien dan op je MacBook Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jondezwaan
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 12:51
Zou geen probleem moeten zijn, voor de Ultrastudio moet je wel een thunderbolt verloopje aanschaffen: pricewatch: Startech.com StarTech Thunderbolt 3 naar Thunderbolt adapter