Toon posts:

Denon x1200w

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Mijn naam is Erwin en ben redelijk nieuw hier op het forum..

Ik heb sinds kort een denon x1200w aangeschaft waar ik zeer tevreden over ben op een paar kleine puntjes na, hoop dat jullie me hier misschien mee kunnen helpen..

Ik heb mijn versterker draadloos in het netwerk zitten (WIFI) maar als ik nu muziek van mijn NAS af wil spelen en bedoel ik op een album met losse tracks stopt hij er na 3 a 4 nummers mee en slaat die op het schermpje gewoon weer naar "Mybooklive" terwijl die eigenlijk gewoon het hele af zou moeten spelen

Ook heb ik een probleem met Internetradio, als ik deze aanzet nergens problemen mee maar na een kwartier schakelt gewoon me hele versterker zich zelf uit..

Heeft iemand enig idee wat hier loos kan zijn...

Mochten er nog vragen zijn over wat dan ook zal ik proberen ze goed mogelijk te beantwoorden..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Software update geprobeerd? vaak worden deze problemen opgelost in updates bij denon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:50:
Software update geprobeerd? vaak worden deze problemen opgelost in updates bij denon.
Versterker draait al op de laatste Firmware..
Zojuist gecheckt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:02
Even brainstormen wat ik in een dergelijk geval zou doen/controleren.

Kun je eens tijdelijk proberen het geheel bedraad aan te sluiten? Gewoon om te zien of je dan hetzelfde probleem hebt. Ik kan me voorstellen dat als de verbinding wegvalt, de receiver automatisch terug naar het hoofdmenu schakelt.

Het zou misschien ook nog kunnen zijn dat de receiver enkele nummers in de cache opslaat en dat de NAS in de tussentijd op standby springt. Het bijladen duurt dan te lang en de receiver gaat terug naar het hoofdmenu.

Het uitschakelen zou mogelijk een soort energysaver kunnen zijn? Kijk even of dit ergens in te stellen valt.

Het zijn misschien niet allemaal even logische oplossingen, maar het kan geen kwaad een en ander uit te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk nog even terug komen op het topic hier..
Heb nu sinds vandaag mijn receiver bedraad aangesloten op het netwerk..

Onder tussen had ik ook al de support van Denon zelf aangesproken en ook wat tips van gekregen..

Dus nu maar hopen dat alles naar behoren, de tijd zal het uitwijzen..
Morgen maar eens even uitgebreid gaan testen met waar eerst de eerst de haperingen lagen en hoe het er nu voor staat..

Bij deze alvast bedankt voor jullie mee denken..