Dutchtone Allin 180 niet allin?

Pagina: 1
Acties:

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:22

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Topicstarter
Ik heb hier een Dutchtone Allin 180 abbo. Nu bel ik dus naar 747 en daar zeggen ze het volgende:

U heeft nog 254 minuten in de bundel van deze maand. U laatste factuur dateert van 6 juni 2001... blahbla.. het nieuwe factuurbedrag is nu 86 gulden en 40 cent :? :? :?

Ben ik gek aan het worden :?

Dutchtone allin heeft toch ook SMS in de belbundel zitten toch :?
Op de laatste rekening staat nml doodleuk 2,74 aan SMS kosten :?

Normaal betaal ik rond de 50,00. (Da's normaal). Maar 86 gulden vindt ik wel errug veel. (En nee, ik bel geen hijglijnen ofzo, ook geen 0900 (Die horen toch ook in de belbundel :? )

please help. Moet ik dutchtone bellen ?

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 15:16 schreef WHiZZi het volgende:
Moet ik dutchtone bellen ?
Ja? :? Zij kunnen precies zien wat jij gebeld hebt...

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Topicstarter
Maar het vreemde is dus.. ik heb nog meer als 200 belminuten en zo'n hoge rekening.

En de 2e vraag is:
SMS zit normaal toch in je belbundel (ALLin ?)

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 15:20 schreef WHiZZi het volgende:
Maar het vreemde is dus.. ik heb nog meer als 200 belminuten en zo'n hoge rekening.

En de 2e vraag is:
SMS zit normaal toch in je belbundel (ALLin ?)
Wanneer heb je het abonnement afgesloten. De ALLin bundels incl. SMS zijn pas rond oktober 2000 van start gegaan. Daarvoor had je alleen belminuten in je bundel en betaal je dus je SMS'jes bovenop je belkosten (buiten je bundel).

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:11

Tourniquet

Hiya, fellas!

254 minuten is raar ja... Allin 180 wil zeggen 180 minuten per maand naar een vast nummer (90 minuten naar mobiel). Heb je die minuten misschien van een vorige maand meegenomen :?

En SMS zit in de bundel ja...

edit:

Als je nog de oude vorm van het Allin abbo hebt zit sms er idd weer NIET in (lekker verwarrend)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Topicstarter
Vorige maand:
Rekening +/- 56,00
2,54 SMS
Meegenomen naar volgende maand: 0minuten

Abbo afgesloten in september 2000 (Met nummerportering)

Verwijderd

Ligt eraan van wanneer je abonnement is, het oude allin 180 bevat gewoon 180 belminuten, die je maximaal 1 maand kan meenemen. Daar vallen SMS'jes niet onder en ook niet als je in het buitenland belt.
edit:
(0900-nummers vallen er ook niet in)

Het nieuwe allin 180 abonnement is eigenlijk niet meer 180 minuten bellen, maar je hebt dan een beltegoed van 45,- waar de SMS'jes dan wel weer onder vallen, net zoals gesprekken in het buitenland.

254 belminuten is gewoon omdat je er nog over had van de vorige maand, die neem je 1 maand mee.

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 15:28 schreef Mithril het volgende:
Ligt eraan van wanneer je abonnement is, het oude allin 180 bevat gewoon 180 belminuten, die je maximaal 1 maand kan meenemen. Daar vallen SMS'jes niet onder en ook niet als je in het buitenland belt.
edit:
(0900-nummers vallen er ook niet in)

Het nieuwe allin 180 abonnement is eigenlijk niet meer 180 minuten bellen, maar je hebt dan een beltegoed van 45,- waar de SMS'jes dan wel weer onder vallen, net zoals gesprekken in het buitenland.

254 belminuten is gewoon omdat je er nog over had van de vorige maand, die neem je 1 maand mee.
Dat schreef ik dus ook, alleen een beetje op een andere manier, maar da's inderdaad de deal...

Waarschijnlijk, omdat je het abo in september 2000 hebt afgesloten zit SMS dus NIET in je bundel en heb je nu voor 36 piek ge-sms't.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
er is momenteel een probleempje met het toekennen van de nieuwe belbundels. de 747 rekeninginfolijn geeft niet de juiste informatie aan, maar telt de kosten van de nieuwe maand door met de vorige maand.
de nieuwe bundel van 45 gulden die je zou hebben moeten ontvangen laat dus nog even op zich wachten :'( ...
op je eindafrekening van deze maand gaan de gesprekken echter wel degelijk verrekend worden met je bundel :) ...

Verwijderd

Maar belminuten worden dus blijkbaar wel goed uitgerekend?

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op vrijdag 29 juni 2001 16:40 schreef johnny appleseed het volgende:
Maar belminuten worden dus blijkbaar wel goed uitgerekend?
yep, nog geen problemen bekend met het toekennen van de nieuwe belminuten met oude (allin 2) abonnementen.

Verwijderd

Dus geen oud abonnement maar gewoon een foutje in het systeem?
Pagina: 1