Toon posts:

Hoe tweakers logo vastplakke? :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmz ik heb dus Tweakers logo redelijk groot op PhotoPapier uitgeprint ziet er puik uit moet ik zeggen maar nu hoe bevestig ik het nou het beste + mooiste om me kast :? iemand ideeen ? ik d8 al aan dubbelzijdig plakband maar of dat mooi wordt ? want dat is ook weer best dik dus zie je een witte rand ..
en lijm tjah lijkt me ook niet zo :)

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Als je het nou meteen op een stickervel had gedaan........

Een cliche is ooit origineel begonnen

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 10:24
jup. sticker papier van hp

Verwijderd

Topicstarter
Hmz had ik hier niet liggen :o en dan moet je toch meestal zo'n heel pak kopen en dat kost je gelijk weer 25 piek :) ik ben niet zo rijk weetje :P

Verwijderd

er op leggen, en dan van dat doorzichtige boekenkaft platic (zelfklevend) erover...

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 15:14 schreef Quaint het volgende:
Hmz ik heb dus Tweakers logo redelijk groot op PhotoPapier uitgeprint ziet er puik uit moet ik zeggen maar nu hoe bevestig ik het nou het beste + mooiste om me kast :? iemand ideeen ? ik d8 al aan dubbelzijdig plakband maar of dat mooi wordt ? want dat is ook weer best dik dus zie je een witte rand ..
en lijm tjah lijkt me ook niet zo :)
hoezo niet gewoon pritt ofzo dan?
als je die sticker weer weg wilt heb kun je toch zo met terpetine ofzoiets die vieze pritt resten ook erbij wegvegen :?

Verwijderd

Topicstarter
heb me case gepaint :o ik denk niet dat ie het houd als ik hem er dan weer afruk maarja ik denk dati k dat maar probeer dat is nog het minst sterke lijm

Verwijderd

Pattex >:)

Blijf tie tenminste zitten :P

(fotohoekjes?)

Verwijderd

Topicstarter
Fotohoekjes!!!! jaaaaaaaa dat doe ik tnx 8-)

Verwijderd

Plak plastic er overheen.

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Hoe groot is die print ?? Iets op A4-formaat zou ik niet met fotohoekjes vastplakken. Dat gaat bol staan. Plakplastic lijkt me de beste oplossing. Dan kun je er ook nog eens een fles bier overheen mikken :) :) :)
Pagina: 1