Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook error save attachement met blokkade (RES) op C disk

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-11 13:28

mutsje

Certified Prutser

Topicstarter
Ik ben momenteel bezig te kijken of ik de toegang tot de C disk van een vdi compleet kan inperken met behulp van res workspace manager. Alles gaat goed tot je in Outlook (2010) een attachement wil opslaan. Dan krijg je 'This operation has been cancelled due to restrictions in effect on this computer. Please contact your system administrator'. Je kunt hier om heen werken door alleen de C drive op Hide but allow access te configureren.
Dit gebeurd trouwens ook bij Excel en andere office gerelateerde zaken die je vanuit Outlook probeert op te slaan. Nu heb ik de OutlookSecureTempfolder al lopen tweaken in de registry maar dat geeft bij opslaan het ongewenste effect dat het bestand er al staat. Ook is het niet netjes naar de gebruiker toe als het naar My Documents moet (default file location bij opslaan).

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 7 64 bits
Office 2010
Vmware VDI 6.0
RES Workspace Manager 2014

Zijn er hier mede tweakers die ook met RES een werkstation compleet dicht spijkeren en hier tegen aan lopen?

Alle reacties

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:50

TheVMaster

Moderator WOS
Ehh...geen ervaring mee, maar RES is dan ook geeen Windows Client OS :+ dus ik move hem even naar CSA.

[ Voor 19% gewijzigd door TheVMaster op 01-11-2016 23:35 ]

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-11 13:28

mutsje

Certified Prutser

Topicstarter
Het draait op een Windows 7 OS.... en die wordt op de C disk gelocked. maar goed je moved em maar arround als ik maar antwoord krijg.