Men ontvangt mijn uitnodiging voor een besloten groep niet.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een besloten groep aangemaakt op LinkedIn. Vervolgens heb ik mensen hiervoor uitgenodigd. Zowel via 1e graad LinkedIn contacten als ook via mailadressen. Echter heeft een groot deel van de genodigden de uitnodiging niet ontvangen (of niet gezien).
Mensen die de uitnodiging geaccepteerd hebben, weten niet meer hoe ze deze hebben ontvangen.
Iemand enig idee hoe dit zit? En vooral, hoe ik de mensen alsnog kan uitnodigen?
Groeten en alvast dank,
Kris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-08 17:46
WI >>> IMS

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 15:54

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Mijn eerste vraag is, heb je deze vraag ook bij LinkedIn belegd? Want ik denk dat zij beter in staat zijn om daar wat over te vertellen dan de gebruikers van Tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Spamfilter? Mensen die hebben aangegeven geen e-mails te willen ontvangen (van X of Y)? Kan vanalles zijn.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb de vraag ook geprobeerd bij LinkedIn neer te leggen, maar krijg algemene antwoorden, waar ik niet veel mee kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:20:
Heb de vraag ook geprobeerd bij LinkedIn neer te leggen
Wel zo handig om dat even in je topicstart te vermelden; zodoende hoeft niemand tijd te verdoen met aandragen van zaken die je zelf al geprobeerd hebt (zie ook onze Quickstart)
Zoals? Care to share? Even in een [quote]blablabla[/quote] tag zetten is dan wel zo handig ;)
Want :? Aangeven waarom je er niet veel mee kan is wel zo handig; spaart ons (potentieel) ook weer allemaal tijd met zaken aandragen die helemaal niet relevant voor je zijn of waar je om reden X of Y niets aan hebt.

Verder: zie ook RobIII in "Men ontvangt mijn uitnodiging voor een besloten groep niet.": Ben je al eens wat mensen (steeksproefsgewijs bijvoorbeeld) nagegaan en al eens specifiek in hun spamfilter laten kijken of gevraagd of zij toevallig hun voorkeuren op "mail me niet" hebben staan bij LinkedIn o.i.d.?

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 01-11-2016 15:41 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinner
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:14
Kun je een 2e account aanmaken op LinkedIn om mee te testen ? Dan nodig je je 2e uit, en kan je kijken waar dat bericht terecht komt. Maakt misschien iets meer duidelijk voor je hoe de genodigden het te zien krijgen.
Pagina: 1