Logitech Cordless iTouch

Pagina: 1
Acties:

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Ik zit hier bij een klant van me....

Ik heb net vijf Logitecht Cordless Desktop iTouch neergezet, samen met wat nieuwe apparatuur.

Nu storen die dingen verschrikkelijk op elkaar. Ik heb logitech inmiddels gesproken en hun adviezen opgevold, nl. kastjes onder het buro plaatsen en apparaten opnieuw verbinden. Dit maakt dus niet veel uit.

Heeft iemand ervaring met dit probleem?

Iemand weet hoe ik de frequenties handmatig in kan stellen????

Ik hoor het graag

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 12:12

Leon

Rise Of The Robots

Volgens mij kun je die kanalen niet handmatig instellen maar zoekt hij automatisch het beste kanaal.. :?
Bij mij doet ie dat wel in ieder geval... :? :)

Eeuwige n00b

Verwijderd

je moet die dingen ook niet dichter bij elkaar zetten dan 5 meter ofzoiets...

denk niet dat het gaat lukken...
sorry

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
ze storen op elkaar, bedoel je daarmee dat wat het ene keyb typed op de andere monitor verschijnt ofdat ze gewoon niet lekker werken?

Je moet er vooral voor zorgen dat ie niet in de buurt van je monitor staat ofzow. (die ontvanger dan)

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Ook niet erg slim om 5 zenders op dezelfde frequentie te laten draaien. Je zult de frequentie moeten veranderen of anders het signaal isoleren. Lukt dat niet, moet je gewoon aan het draadje. Zie het niet ook niet zo om op een werkplek een draadloze muis te hebben.

Verwijderd

'k heb hetzelfde probleem gehad. 'k had gelukkig nog wat reserve IR muizen en na veel wisselen en schuiven eindelijk de combinatie van frequenties gevonden die niet op elkaar stoorden. Suc6 ( er zit weinig anders op ben ik bang voor)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:50
Dit lijkt me nogal logisch.

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 15:30 schreef The Fox het volgende:
Dit lijkt me nogal logisch.
Aan zulke opmerkingen heeft de topicstarter natuurlijk niks, probeer je veel posts te halen?

Ik heb het zelfde probleem gehad, ze geven je van logitech allemaal tips van kastjes uit elkaar, kastjes op de zijkant, op de koop, opnieuw connecten, het helpt allemaal niet, ze zullen op elkaar blijven storen, ik weet dit uit ervaring. idd een afstand van 5 meter of meer kan wel, maar zeker niet dichterbij.

gr,

Arjo

Verwijderd

Op de onderstaande link een opsomming van
alle types en hoe je daar de kanalen op verandert
Ik hoop dat je er wat aan hebt
suc6

http://www.logitech.com/cf/support/1026.cfm

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:50
Op vrijdag 29 juni 2001 15:38 schreef arjo_kamp het volgende:

[..]

Aan zulke opmerkingen heeft de topicstarter natuurlijk niks, probeer je veel posts te halen?

Ik heb het zelfde probleem gehad, ze geven je van logitech allemaal tips van kastjes uit elkaar, kastjes op de zijkant, op de koop, opnieuw connecten, het helpt allemaal niet, ze zullen op elkaar blijven storen, ik weet dit uit ervaring. idd een afstand van 5 meter of meer kan wel, maar zeker niet dichterbij.

gr,

Arjo
ja :D

Is toch zo, ik bedoel, als je 5 van die dingen bij elkaar in de buurt zet, dan kun je problemen verwachten..

Hij zegt, een klant van me.. Dan neem ik aan dat je die dingen verkoopt, dan moet je dat toch weten ???

Verwijderd

Gewoon computer aan laten staan en opnieuw op de connect button op het kastje, muis en toetsenbord drukken. Dan gaan ze steeds naar een ander kanaal. Is me gelukt bij 3 werkplekken die ook binnen een straal van 5 meter bij elkaar zaten.

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 00:15

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Ik heb absoluut geen ervaring met deze dingen (tenminste niet meer dan dat ik ze ooit in handen heb gehad) maar is het op één of andere manier niet mogelijk het zendvermogen van die dingen te verlagen? Lijkt me namelijk de meest voor de hand liggende oplossing.

Anders: alle zenders/muizen bij elkaar in een aparte kooi van Faraday plaatsen. :o

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

Pagina: 1