Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fustje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-04 01:11

Fustje

Koel bewaren

Topicstarter
Hi medetweakers,

In Civilization V gaf het LCD scherm van mijn Logitech G19s toetsenplank een mooi lijstje met statistieken over mijn steden.

Je voelt 'm aankomen... In Civilization VI komt ie niet verder dan dat dat gameprofiel actief is (of iets in die richting), maar nul komma nul handige info. En dat mis ik eigenlijk wel erg met zo'n game als Civ6.

Ik heb de nieuwste versie van Logitech Gaming Software, maar het Civ6-info-schermpje wordt niet vermeld in het menu, zoals dat bij Civ5 wel was (ging vanzelf).

Doe ik iets verkeerd, moet ik nog even geduld hebben, moet ik een ini file hacken oid :P of is het gewoon pech gehad en wordt deze combo gewoon never nooit niet meer ondersteund?

Op Logitech support site staat Civ5 niet eens vermeld (terwijl dat dus uit de kunst werkt) en op Civ6 fora ben ik blijkbaar ook de enige met een GamePanel voorzien toetsenbord... :')

Het viel me al op dat LCD schermpjes op tobo's een uitstervende combinatie lijkt te zijn. Dus dat een nieuw spel er niks mee kan, kan ik me ook voorstellen. Maar het is wel jammer. :'(

Is er nog hoop voor me? :/

Na openen beperkt houdbaar

Beste antwoord (via Fustje op 03-11-2016 07:20)

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:04

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Het G19 toetsenbord is volgens mij al wat ouder, support voor het display zal wel geëindigd zijn. Logitech producten zijn op zich goed, maar long term support hebben ze nog niet van gehoord. Zo heb ik een veel nieuwer toetsenbord een G910, welke ARX ondersteund, maar support hiervoor is ook ver te zoeken.

Als je dan uiteindelijk contact probeert te zoeken met Logitech, dan kan je weken wachten op een antwoord, welke ook nog eens erg onbevredigend is...

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-05 17:12
Probeer de laatste update te installeren van: http://support.logitech.c...t/g19-keyboard-for-gaming

Met deze updates worden ook profielen toegevoegd en mogelijk dat Civ VI er ook tussen zit/wordt toegevoegd ooit.

Verder kan je deze stappen volgen voor het toevoegen van een profiel: http://support.logitech.com/en_us/article/28139

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fustje

Fustje

Koel bewaren

Topicstarter
Ik heb die versie reeds, maar toch even verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Hij heeft wel een profiel voor Civ6 maar hij doet verder niets met het LCD scherm.

Het lijkt er dus op dat Civ6 het niet ondersteunt. ;(

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:04

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Het G19 toetsenbord is volgens mij al wat ouder, support voor het display zal wel geëindigd zijn. Logitech producten zijn op zich goed, maar long term support hebben ze nog niet van gehoord. Zo heb ik een veel nieuwer toetsenbord een G910, welke ARX ondersteund, maar support hiervoor is ook ver te zoeken.

Als je dan uiteindelijk contact probeert te zoeken met Logitech, dan kan je weken wachten op een antwoord, welke ook nog eens erg onbevredigend is...

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fustje

Fustje

Koel bewaren

Topicstarter
Dat vermoeden had ik eigenlijk ook wel. Toch spijtig, want juist met zo'n spel als Civ vond ik het enorm handig voor een snel overzicht hoe m'n steden ervoor stonden.
In Civ6 vind ik het een stuk onoverzichtelijker, maar nu ik er aan denk zal ik eens opzoeken of daar wellicht nog een trick voor is.

Toch bedankt voor het meedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-05 17:12
Misschien dat er modders zijn die het weekend hebben. Kan altijd zoeken op internet

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Pagina: 1