Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 16:37
Medisana heeft tegenwoordig een ecosysteem van gezondheidsgerelateerde apparaten die via Bluetooth met jou smartphone en/of tablet communiceren en de resultaten via een cloud applicatie bijhouden.

Denk hierbij aan:
-weegschaal
-pulsoximeter
-bloeddrukmeter
-bloedsuikermeter
-slaapmonitor

Geen idee hoeveel tweakers interesse hebben in het ecosysteem van Medisana. In ieder geval klonk het mij als een leuke product serie. Zelf heb ik twee producten aangeschaft: De BS 444 weeegschaal samen met de MX3 connectivity tracker en de BS 430 weegschaal.

Links:
http://www.medisana.nl/nl...role/Personenweegschalen/

Persoonlijke ervaring:
Groote probleem is de functionaliteit van de app. Er is meerdere keren een update gekomen waarna de bluetooth koppeling niet meer lekker werkt. Dit heeft een keer 3 weken geduurd. Zie Google Play: VitaDock+ for Connect Devices .

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• FrankdeBakker
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 15-09-2018
Net de Medisana PR-S90 ontvangen. Maar met geen mogelijkheid doet het blue tootje signaal het. Op geen enkel device is de weegschaal zichtbaar. Net uit de doos, alles geprobeerd, maar helaas.

• jwsprey
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 13-03 07:59
FrankdeBakker schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 14:21:
Net de Medisana PR-S90 ontvangen. Maar met geen mogelijkheid doet het blue tootje signaal het. Op geen enkel device is de weegschaal zichtbaar. Net uit de doos, alles geprobeerd, maar helaas.
Ik zit met hetzelfde probleem. Heb je al een oplossing kunnen vinden want ik heb geen idee...

Ik heb de app geinstalleerd op m'n telefoon. Account aangemaakt en ingelogd. Weegschaal aan; profiel gemaakt. Dan in de app synchroniseren opstellen. De app vraagt me om te wegen dus ik ga op de weegschaal staan. M'n scores komen in het beeld bij de weegschaal. En m'n app/telefoon draait eeuwig door. De verbinding lijkt nooit tot staan te komen. Alsof de weegschaal geen bluetooth signaal uitgeeft?

Mocht iemand een (potentiele) oplossing hebben dan hoor ik het graag!

• funkiej
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 18-04 15:26
Ik hetzelfde probleem met de bs444. Met geen mogelijkheid krijg ik de BT geactiveerd op de weegschaal nadat ik een profiel heb aangemaakt op de weegschaal.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True