Blijkbaar hebben die topics dan recentelijk ineens veel views extra gekregen. Er is (nog) geen limiet op ouderdom voor topics die op de frontpage kunnen verschijnen...
Intentionally left blank
Met een simpele zoekopdracht had je het antwoord daarop al kunnen vinden: https://gathering.tweaker...2&keyword=Nu+op+het+forum
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Ach, valt nog mee op zich.. Daar verschijnen wel eens topics van meer dan 6 jaar geleden zonder dat er ook maar een reactie was bijgekomen.. 
Is het niet 'raar' dat het op basis van views is in plaats van reacties? Tenminste, zoiets zou mij logischer lijken.crisp schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:52:
Blijkbaar hebben die topics dan recentelijk ineens veel views extra gekregen. Er is (nog) geen limiet op ouderdom voor topics die op de frontpage kunnen verschijnen...
Ik denk dat beide iets kunnen zeggen over 'populariteit', maar recente reacties zeggen iig wel meer over actualiteit. Maar ik denk niet dat je alleen naar reacties moet kijken, dan krijgen slowchat-topics weer snel de overhand en vallen interessante onderwerpen die minder repliek behoeven weer sneller buiten de boot.Danny.G schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:21:
[...]
Is het niet 'raar' dat het op basis van views is in plaats van reacties? Tenminste, zoiets zou mij logischer lijken.
Intentionally left blank
Verwijderd
Een combinatie van beiden dan misschien? Of is dat juist wat er nu gebeurd?crisp schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:49:
[...]
Ik denk dat beide iets kunnen zeggen over 'populariteit', maar recente reacties zeggen iig wel meer over actualiteit. Maar ik denk niet dat je alleen naar reacties moet kijken, dan krijgen slowchat-topics weer snel de overhand en vallen interessante onderwerpen die minder repliek behoeven weer sneller buiten de boot.
Nee, dat gebeurt dus niet, met als gevolg dat hele oude topics opeens daar te zien zijn. Recent aantal views (zoals nu al is) met een max tijd sinds laatste reactie moet gebouwd worden, dat is er nog niet.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:11:
[...]
Een combinatie van beiden dan misschien? Of is dat juist wat er nu gebeurd?
Commandline FTW | Tweakt met mate
Dat soort slowchattopics krijgt toch ook domweg meer views?crisp schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:49:
[...]
Ik denk dat beide iets kunnen zeggen over 'populariteit', maar recente reacties zeggen iig wel meer over actualiteit. Maar ik denk niet dat je alleen naar reacties moet kijken, dan krijgen slowchat-topics weer snel de overhand en vallen interessante onderwerpen die minder repliek behoeven weer sneller buiten de boot.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Niet als je 't topic open houd en telkens op de gele balk drukt.NMe schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:59:
[...]
Dat soort slowchattopics krijgt toch ook domweg meer views?
Commandline FTW | Tweakt met mate
Het blijft volgens mij ongewenste functionaliteit als een paar zoekbots en/of iemand die met een zoekfunctie op dat topic uit komt er voor kan zorgen dat topic van jaren geleden ineens Hot zijn.
En dan gaan de mods hier op het forum klagen dat die topics nieuwe antwoorden krijgen op oude vragen.
Een topic met meer dan 2 maanden geen reply maar wel 50 views is niet hot.
En dan gaan de mods hier op het forum klagen dat die topics nieuwe antwoorden krijgen op oude vragen.
Een topic met meer dan 2 maanden geen reply maar wel 50 views is niet hot.
👑
Pagina: 1