Frontpage: "Nu op het forum" outdated?

Pagina: 1
Acties:

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Op de frontpage, onder het kopje "Nu op het forum" staat momenteel een titel "[PS3/360] Assassin's Creed: Rogue". Wanneer je daarop klikt dateert het laatste bericht van april 2015.

Afbeeldingslocatie: https://imagr.eu/up/NdC8N_fvldkgjlkfdjklfd.png

Na een F5 staat er nu een titel "[PC/Xbox One/360] Titanfall" met een laatste bericht uit juli 2016.

Afbeeldingslocatie: https://imagr.eu/up/k7oLP_gmotlkghylmtrhk.png

March of the Eagles

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Blijkbaar hebben die topics dan recentelijk ineens veel views extra gekregen. Er is (nog) geen limiet op ouderdom voor topics die op de frontpage kunnen verschijnen...

Intentionally left blank

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-11 10:26

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Met een simpele zoekopdracht had je het antwoord daarop al kunnen vinden: https://gathering.tweaker...2&keyword=Nu+op+het+forum

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11 18:58
Ach, valt nog mee op zich.. Daar verschijnen wel eens topics van meer dan 6 jaar geleden zonder dat er ook maar een reactie was bijgekomen.. :P
crisp schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:52:
Blijkbaar hebben die topics dan recentelijk ineens veel views extra gekregen. Er is (nog) geen limiet op ouderdom voor topics die op de frontpage kunnen verschijnen...
Is het niet 'raar' dat het op basis van views is in plaats van reacties? Tenminste, zoiets zou mij logischer lijken.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Danny.G schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:21:
[...]

Is het niet 'raar' dat het op basis van views is in plaats van reacties? Tenminste, zoiets zou mij logischer lijken.
Ik denk dat beide iets kunnen zeggen over 'populariteit', maar recente reacties zeggen iig wel meer over actualiteit. Maar ik denk niet dat je alleen naar reacties moet kijken, dan krijgen slowchat-topics weer snel de overhand en vallen interessante onderwerpen die minder repliek behoeven weer sneller buiten de boot.

Intentionally left blank

Verwijderd

crisp schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:49:
[...]

Ik denk dat beide iets kunnen zeggen over 'populariteit', maar recente reacties zeggen iig wel meer over actualiteit. Maar ik denk niet dat je alleen naar reacties moet kijken, dan krijgen slowchat-topics weer snel de overhand en vallen interessante onderwerpen die minder repliek behoeven weer sneller buiten de boot.
Een combinatie van beiden dan misschien? Of is dat juist wat er nu gebeurd? :?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:11:
[...]

Een combinatie van beiden dan misschien? Of is dat juist wat er nu gebeurd? :?
Nee, dat gebeurt dus niet, met als gevolg dat hele oude topics opeens daar te zien zijn. Recent aantal views (zoals nu al is) met een max tijd sinds laatste reactie moet gebouwd worden, dat is er nog niet.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

crisp schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:49:
[...]

Dat soort slowchattopics krijgt toch ook domweg meer views?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

NMe schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:59:
[...]

Dat soort slowchattopics krijgt toch ook domweg meer views?
Niet als je 't topic open houd en telkens op de gele balk drukt. ;) Ik vraag mij ook af of er geen beperking zit in x views van hetzelfde IP.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• ajakkes
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 22:32

ajakkes

👑

Het blijft volgens mij ongewenste functionaliteit als een paar zoekbots en/of iemand die met een zoekfunctie op dat topic uit komt er voor kan zorgen dat topic van jaren geleden ineens Hot zijn.

En dan gaan de mods hier op het forum klagen dat die topics nieuwe antwoorden krijgen op oude vragen.

Een topic met meer dan 2 maanden geen reply maar wel 50 views is niet hot.

👑

Pagina: 1