De bovenste balk op de FP op de mobiele layout lijkt wat meer naar boven gedrukt te zijn sinds de laatste iteratie, waardoor die erg dicht op de balk met de knoppen voor DM's en dergelijke zit. Niet goed uitgelegd denk ik, maar daarom heb ik ook een screenshot bijgevoegd ter illustratie. Het gaat dus om de balk met de snelkoppelingen naar smartphones en dergelijke die omhoog geschoven is en nu erg opgepropt lijkt te zitten.

Device: Oneplus one.
Android versie: 6.0.1
Browser: Chrome versie 54.0.2840.68
Ik ben er niet zeker van of dit een bug is of bewust gedaan is, maar het leek mij een bug aangezien het er (naar mijn mening) niet echt mooi uitziet. In het verleden zat er net een klein beetje meer ruimte tussen waardoor het niet zo op elkaar gedrukt lijkt.
Overigens ligt het niet aan mijn device aangezien ik het op andere telefoons ook heb kunnen reproduceren.

Device: Oneplus one.
Android versie: 6.0.1
Browser: Chrome versie 54.0.2840.68
Ik ben er niet zeker van of dit een bug is of bewust gedaan is, maar het leek mij een bug aangezien het er (naar mijn mening) niet echt mooi uitziet. In het verleden zat er net een klein beetje meer ruimte tussen waardoor het niet zo op elkaar gedrukt lijkt.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2016 10:17 ]