Toon posts:

Mobiele layout FP.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De bovenste balk op de FP op de mobiele layout lijkt wat meer naar boven gedrukt te zijn sinds de laatste iteratie, waardoor die erg dicht op de balk met de knoppen voor DM's en dergelijke zit. Niet goed uitgelegd denk ik, maar daarom heb ik ook een screenshot bijgevoegd ter illustratie. Het gaat dus om de balk met de snelkoppelingen naar smartphones en dergelijke die omhoog geschoven is en nu erg opgepropt lijkt te zitten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cUDKbwhHhZMte6EOzWJzPYse/medium.png

Device: Oneplus one.
Android versie: 6.0.1
Browser: Chrome versie 54.0.2840.68

Ik ben er niet zeker van of dit een bug is of bewust gedaan is, maar het leek mij een bug aangezien het er (naar mijn mening) niet echt mooi uitziet. In het verleden zat er net een klein beetje meer ruimte tussen waardoor het niet zo op elkaar gedrukt lijkt. :) Overigens ligt het niet aan mijn device aangezien ik het op andere telefoons ook heb kunnen reproduceren.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2016 10:17 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:07:
De bovenste balk op de FP op de mobiele layout lijkt wat meer naar boven gedrukt te zijn sinds de laatste iteratie, waardoor die erg dicht op de balk met de knoppen voor DM's en dergelijke zit. Niet goed uitgelegd denk ik, maar daarom heb ik ook een screenshot bijgevoegd ter illustratie. Het gaat dus om de balk met de snelkoppelingen naar smartphones en dergelijke die omhoog geschoven is en nu erg opgepropt lijkt te zitten.
Ik heb dit net ook bekeken op een OnePlus One met Android 6.0.1 en hier staat het wel goed

Probeer eens uit te loggen. Want het lijkt alsof er iets van custom CSS in de weg zit.
Speel ook eens met de dichtheid instellingen: 'Compact', 'Normaal' en 'Cozy'.

Heb je de header gelockt?

Bij jou is de balk 'Wij stellen technologie op de proef' ook half weg namelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 01-11-2016 10:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
rens-br schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:19:
[...]

Ik heb dit net ook bekeken op een OnePlus One met Android 6.0.1 en hier staat het wel goed

Probeer eens uit te loggen. Want het lijkt alsof er iets van custom CSS in de weg zit.
Speel ook eens met de dichtheid instellingen: 'Compact', 'Normaal' en 'Cozy'.

Heb je de header gelockt?

Bij jou is de balk 'Wij stellen technologie op de proef' ook half weg namelijk.
Even uitgelogd. Je hebt deels gelijk, dat er dingen weg vallen ligt dus aan mijn settings dan wel aan mijn custom CSS. Maar de situatie uit mijn screenshot zie ik nog steeds na het uitloggen, alleen staat de balk met de snelkoppelingen dan heel erg dicht op de balk met "wij stellen technologie op de proef" Ik maak echter uit jouw post op dat jij dat "probleem" dus niet hebt? :? Dat is wel erg vaag.... Zoals gezegd, mijn settings verpesten wel iets en daar zal ik sowieso even induiken, maar ik zie qua ruimte tussen de snelkoppelingen balk en de balk erboven nog steeds hetzelfde gedrag als in de screenshot.

Edit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/m7uAytuAXM4SvyM1TU0QpXZV/medium.png

Dit krijg ik dus te zien als ik uitlog, waarbij de snelkoppelingen dus alsnog heel erg dicht op de balk met de slogan zitten. Dit kan working as intended zijn hoor, maar ik zie het pas sinds de laatste iteratie en het komt op mij als een bugje over. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2016 10:42 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:40:
[...]
Maar de situatie uit mijn screenshot zie ik nog steeds na het uitloggen, alleen staat de balk met de snelkoppelingen dan heel erg dicht op de balk met "wij stellen technologie op de proef" Ik maak echter uit jouw post op dat jij dat "probleem" dus niet hebt? :?
Voor de duidelijkheid ook maar even een screenshot gemaakt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/d7T8gOK37iotNPcxUgmOadnU/medium.png

Overigens heb ik als ik uitlog wel hetzelfde, als jij. Dus wellicht dat mijn custom CSS juist dingen goed maakt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qpukRpL5RJB6QaLNTvKEWvEf/medium.png

Verwijderd

Topicstarter
rens-br schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:43:
[...]

Voor de duidelijkheid ook maar even een screenshot gemaakt:
[afbeelding]

Overigens heb ik als ik uitlog wel hetzelfde, als jij. Dus wellicht dat mijn custom CSS juist dingen goed maakt:
[afbeelding]
Ik was net bezig met een screenshot maken. :) Inderdaad, als je uitlogt krijg je dus toch hetzelfde gedrag als ik, dus dat lijkt het standaard gedrag te zijn. Maar zoals gezegd, dat is pas sinds de laatste iteratie zo geloof ik, dus ik twijfel of dat de bedoeling is geweest. :) Het was altijd zo als in jouw bovenste screenshot, waarbij ik dus de slogan heb weggesloopt maar dat doet hier verder niets aan af.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2016 10:46 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het heeft te maken met de instelling voor de achtergrond ;)

We hebben dit in de lopende iteratie inmiddels gefixed :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:10:
Het heeft te maken met de instelling voor de achtergrond ;)

We hebben dit in de lopende iteratie inmiddels gefixed :)
Duidelijk, thanks. :)
Pagina: 1