Wordt je nou genaaid waar je bij staat, internet je je helamaal suf voor die aandelen? zijn ze wat waard. of brengt het een hoop op voor raketnet, en krijg je een schijntje als ze die aandelen gaan uitkeren
Verwijderd
kijk es bij de beursberichten, zoek de koers op, en pak een rekenmachine..
en leef je helemaal uit....
ja duh, ze zijn dus nog niet naar de berusOp vrijdag 29 juni 2001 15:09 schreef Pjemco het volgende:
kijk es bij de beursberichten, zoek de koers op, en pak een rekenmachine..
Het levert niks op. Ze moeten minstens 300.000 abo's hebben willen ze naar d ebeurs gaan. Nu pas 55.000 (waarom gemiddeld 60% actief.)
het levert dus niks op
Verwijderd
bereken dan de waarde van het aandeel?
aantal aandelen/waarde bedrijf
al met al denk ik dat het erg tegenvalt
aantal aandelen/waarde bedrijf
al met al denk ik dat het erg tegenvalt
Verwijderd
Surf je daarom bij RaketNet dan? 
Ik heb er ook een poos mee over het net geraasd en dit ging wel goed totdat de mail vreemd begon te doen. Ik selecteer een provider gewoon op kwaliteit.
Ik heb er ook een poos mee over het net geraasd en dit ging wel goed totdat de mail vreemd begon te doen. Ik selecteer een provider gewoon op kwaliteit.
Nee ik surf niet voor de aandelen, maar omdat het vrij snel is.... voor een ISDN modem. En die mail problemen zijn (eindelijk) voorbij
snel??? sorry zei je snel????????????/ raketnet???????? laat me niet lachen......Op zondag 01 juli 2001 11:51 schreef Childsplay het volgende:
Nee ik surf niet voor de aandelen, maar omdat het vrij snel is.... voor een ISDN modem. En die mail problemen zijn (eindelijk) voorbij
Verwijderd
hij heeft ook een ISDN MODEMOp zondag 01 juli 2001 18:57 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
snel??? sorry zei je snel????????????/ raketnet???????? laat me niet lachen......
Als je met een ISDN modem met de maximale 8.0 kb/s (lees KILOBYTE niet kilobit) download vind ik dat snel ja voor een ISDN, willen alle kabelers en DSLers nu hun muil houden
dank u
Pagina: 1