Mijn vraag
In Outlook heb ik een profiel met daarin enkele agenda- en mailaccounts. Nu wordt zakelijk ook gebruik gemaakt van Google's G Suite. Ik wil deze agenda's en mailaccounts ook in Outlook hebben. Google heeft hiervoor G Suite Sync for Microsoft Outlook® (GSSMO).
Het probleem nu is dat er door dit programma een extra profiel in Outlook wordt gemaakt. Bij het opstarten van Outlook moet ik nu kiezen welk profiel ik wil gebruiken. Hierdoor heb ik geen totaaloverzicht van mijn agenda's en emails?
Hoe zorg ik ervoor dat ik in Outlook alle agenda- en mailaccounts in één overzicht (of profiel) krijg?
Relevante software en hardware die ik gebruik
- G Suite Sync for Microsoft Outlook®
- Microsoft Outlook 2013
- Windows 10
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- G Suite mailaccount los toevoegen (werkt prima)
- G Suite agenda los toevoegen via abonneren (werkt slechts 1 kant op)
In Outlook heb ik een profiel met daarin enkele agenda- en mailaccounts. Nu wordt zakelijk ook gebruik gemaakt van Google's G Suite. Ik wil deze agenda's en mailaccounts ook in Outlook hebben. Google heeft hiervoor G Suite Sync for Microsoft Outlook® (GSSMO).
Het probleem nu is dat er door dit programma een extra profiel in Outlook wordt gemaakt. Bij het opstarten van Outlook moet ik nu kiezen welk profiel ik wil gebruiken. Hierdoor heb ik geen totaaloverzicht van mijn agenda's en emails?
Hoe zorg ik ervoor dat ik in Outlook alle agenda- en mailaccounts in één overzicht (of profiel) krijg?
Relevante software en hardware die ik gebruik
- G Suite Sync for Microsoft Outlook®
- Microsoft Outlook 2013
- Windows 10
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- G Suite mailaccount los toevoegen (werkt prima)
- G Suite agenda los toevoegen via abonneren (werkt slechts 1 kant op)
I'm just taking care of business