Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Topicstarter
Ik ben met een simpel projectje bezig in Adobe Flash CC. Het betreft een groot aantal buttons die op keyframe 'Down' wat acties uitvoeren zoals een link openen of een geluidje afspelen.

Als ik het project nu publiceer en het .swf-bestand open in bijv. een browser, speelt er automatisch en ongewenst een geluidje uit m'n library af. Dit wordt waarschijnlijk veroorzaakt doordat ik per ongeluk één van de geluiden in één van de buttons op het 'Up' keyframe heb gezet maar ik kom er maar niet achter welke button dat is. Ik heb hier en daar ook wat dingen gesleept en verwijderd en ik weet niet of dit mogelijk is, maar ik vermoed dat er ergens een halve button/element of iets dergelijk zit. Want ik kan het probleemgeval niet direct vinden.

Weet iemand hoe ik er achter kom welk element er voor zorgt dat er een geluid afspeelt wanneer ik een .swf-bestand open?

edit:
als ik in m'n library kijk bij het ongewenste geluidje kijk zie ik bij 'use count' ook 1 staan waar dat 0 moet zijn. Ik kan daar alleen niet zien welk element het geluid aanroept.
edit2:
probleem opgelost door het ongewenste geluidje uit m'n library te verwijderen. Use count blijft gek genoeg ook op 0 na opnieuw importeren. Als iemand nog een idee heeft hoe je dit soort dingen moet debuggen dan hoor ik het overigens graag.

[ Voor 18% gewijzigd door temp00 op 31-10-2016 23:27 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch