draagbare wifi "hub" offline internet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jduyck
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-03-2022
Met een stel kinderen en dito iPads/tablets komen er momenten voor dat een draagbare wifi "hub" handig is om een soort (offline) internet te creëeren waarbij de kids offline op youtube kunnen, films bekijken als op een NAS en waarbij op vakantie via 1 centrale wifi-verbinding alle kids online kunnen.
in de auto lijkt deze mobiele NAS/wifi-hub dan weer handig voor lange reizen.

begrijpt iemand wat ik bedoel en weten jullie of er zoiets bestaat?

groet,

Johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 15:43
Offline YouTube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jduyck
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-03-2022
offline YouTube uiteraard na voorafgaand slim YouTube filmpjes zelf te hebben gedownload welke voor de ogen van de kids geschikt zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:43
Gewoon een nas en een router dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2023
(mifi) router met mogelijkheid voor usb-hdd te koppelen?

(NAS lijkt me wat onpraktisch in een auto).

[ Voor 30% gewijzigd door mvrhrln op 31-10-2016 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aawe mwan
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:24

aawe mwan

Wat ook leuk is:

jduyck schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 22:33:
offline YouTube uiteraard na voorafgaand slim YouTube filmpjes zelf te hebben gedownload welke voor de ogen van de kids geschikt zijn...
Deze download functie heeft in de Android app voor Youtube gezeten, maar die hebben ze er bewust uit gehaald. Je kon via WiFi je "later bekijken" lijst downloaden om hem later mobiel te bekijken.

De meeste MiFi's hebben de mogelijkheid om er een micro SD kaartje in te stoppen, dan kan je daar filmpjes op zetten en die kan je dan openen via een fileshare­—minder handig dan de YouTube app.

„Ik kan ook ICT, want heel moeilijk is dit niet”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lsp
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-05-2024

lsp

aawe mwan schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 22:47:
[...]

Deze download functie heeft in de Android app voor Youtube gezeten, maar die hebben ze er bewust uit gehaald. Je kon via WiFi je "later bekijken" lijst downloaden om hem later mobiel te bekijken.

De meeste MiFi's hebben de mogelijkheid om er een micro SD kaartje in te stoppen, dan kan je daar filmpjes op zetten en die kan je dan openen via een fileshare­—minder handig dan de YouTube app.
Heb jij ervaring met twee devices filmpjes op te halen vanaf de mifi router. Ik denk aan de Huawei E5577CS-321

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxy
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:08
Misschien is het niet zo handig om zo'n oud topic op te graven... anyhow.

Ik heb een Huawei E5786s-32a met 32GB micro-SD kaartje. Filmpjes er op gezet en met de Huawei HiLink app kan je de films gewoon benaderen en afspelen. Werkt perfect en heeft mijn rondreis door West-USA erg geholpen :D

Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Pagina: 1