Vraag

• Wall-E95
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-01 16:30
Mijn pc heeft ineens last met het weergeven van het beeld. :-(
Hieronder een foto van hoe spotify wordt weergegeven, er staan allemaal vlakjes niet op de juiste plaats in het beeld. Is dit een veel voorkomend probleem en hoe is dit op te lossen?
Dit zelfde probleem heb ik ook met Google Chrome, maar dan weer niet bij Firfox. Het is mij op dit moment een raadsel en hoop dat iemand hier meer van weet.

Gek beeld

Alle reacties

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Hoe zit het met je drivers? Heb je dit voor of na een update gehad? Wat heb je verandert voordat het probleem optrad?

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• centr1no
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-01 11:04
Ziet er uit als een probleem met Java.
Afhankelijk van weke versie je hebt, even updaten of terug naar een oude versie.

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

centr1no schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:01:
Ziet er uit als een probleem met Java.
Afhankelijk van weke versie je hebt, even updaten of terug naar een oude versie.
Hoezo? Spotify is niet geschreven in Java. Java is sowieso wat anders dan Javascript en staat er dus los van.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• centr1no
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-01 11:04
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:02:
[...]

Hoezo? Spotify is niet geschreven in Java. Java is sowieso wat anders dan Javascript en staat er dus los van.
Weer wat geleerd. Ik was in de veronderstelling dat de JRE en scriptengine onderdeel waren van Java maar dat blijkt dus niet het geval.

Al geprobeerd de web cache eens te legen?

• Wall-E95
Bedankt voor het meedenken. Ik weet niet of ik wat veranderd heb, kan het me in ieder geval niet herinneren. Ik heb de amd driver verwijderd en alles opnieuw geinstalleerd. Echter zijn de problemen hetzelfde. Hieronder staat wat ik heb kunnen vinden over mijn driver. Ik heb een AMD HD6970.
S

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-01 23:55
heb je ook een nieuwe driver geprobeerd?

• Wall-E95
freaky35 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:35:
heb je ook een nieuwe driver geprobeerd?
Driver is toch hetzelfde als stuurprogramma? Of zit ik er nu compleet naast? Stuurprogramma heb ik bijgewerkt naar de laatste versie.

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-01 23:55
klopt helemaal

• Wall-E95
Nu met een nieuwe videokaart (1070) en windows compleet opnieuw geïnstalleerd blijft het probleem hetzelfde. Google Chrome loopt ook regelmatig vast, wat volgens mijn vermoedde ook met dit probleem te maken heeft aangezien die gekke vlakjes daar ook optreden. Ik heb de kabels van pc naar monitor al vervangen, dus dat is het ook niet. Zou het dan aan het moederbord kunnen liggen?
Pagina: 1