Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik zou graag aaa games willen spelen op minstens 60 fps, editing en streamen ga ik niet aan doen
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik denk dat 1300 wel de max zou zijn, dit is exclusief assemblage, randapparatuur en besturingssysteem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
geen, helemaal van de grond af dus
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een i5 processor leek me goed genoeg aangezien streamen en editing afvalt. qua videokaart zou ik heel graag crossfire of sli gebruiken, maar ik had gezien dat de radeon rx 480 niet beschikbaar was en ik kan maar niet uitvinden waarom niet. als dat echt niet kan zou een gtx 1070 wel moeten passen in het budget
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb echt geen voorkeuren voor wat dan ook, ik weet gewoon dat nvidia duurder is vergeleken met amd en daarom leek crossfire me ook slimmer vergeleken met sli
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[ik heb verder geen eisen, 4k vind ik juist echt niet nodig
Ga je overklokken?
nee dus en niet overklokbare cpu zal genoeg zijn
Wat verwacht je van ons?[i]
dit was mijn eerste lijst die ik had gemaakt, dit is dus zonder de crossfire omdat van de radeon rx 480 geen prijzen beschikbaar zijn
ik zou graag aaa games willen spelen op minstens 60 fps, editing en streamen ga ik niet aan doen
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik denk dat 1300 wel de max zou zijn, dit is exclusief assemblage, randapparatuur en besturingssysteem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
geen, helemaal van de grond af dus
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een i5 processor leek me goed genoeg aangezien streamen en editing afvalt. qua videokaart zou ik heel graag crossfire of sli gebruiken, maar ik had gezien dat de radeon rx 480 niet beschikbaar was en ik kan maar niet uitvinden waarom niet. als dat echt niet kan zou een gtx 1070 wel moeten passen in het budget
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb echt geen voorkeuren voor wat dan ook, ik weet gewoon dat nvidia duurder is vergeleken met amd en daarom leek crossfire me ook slimmer vergeleken met sli
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[ik heb verder geen eisen, 4k vind ik juist echt niet nodig
Ga je overklokken?
nee dus en niet overklokbare cpu zal genoeg zijn
Wat verwacht je van ons?[i]
dit was mijn eerste lijst die ik had gemaakt, dit is dus zonder de crossfire omdat van de radeon rx 480 geen prijzen beschikbaar zijn
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 229,- | € 229,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,50 | € 86,50 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 1070 FTW GAMING ACX 3.0 8GB | € 476,- | € 476,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 88,- | € 88,- |
| 1 | be quiet! System Power 8 600W | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 69,14 | € 69,14 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.124,53 | |