Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

high end gaming pc ongeveer 1300 euro

Pagina: 1
Acties:

• Sunsinger15
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12-03 11:54
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik zou graag aaa games willen spelen op minstens 60 fps, editing en streamen ga ik niet aan doen

Wat mag het systeem gaan kosten?
ik denk dat 1300 wel de max zou zijn, dit is exclusief assemblage, randapparatuur en besturingssysteem

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
geen, helemaal van de grond af dus

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een i5 processor leek me goed genoeg aangezien streamen en editing afvalt. qua videokaart zou ik heel graag crossfire of sli gebruiken, maar ik had gezien dat de radeon rx 480 niet beschikbaar was en ik kan maar niet uitvinden waarom niet. als dat echt niet kan zou een gtx 1070 wel moeten passen in het budget

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb echt geen voorkeuren voor wat dan ook, ik weet gewoon dat nvidia duurder is vergeleken met amd en daarom leek crossfire me ook slimmer vergeleken met sli

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[ik heb verder geen eisen, 4k vind ik juist echt niet nodig

Ga je overklokken?
nee dus en niet overklokbare cpu zal genoeg zijn

Wat verwacht je van ons?[i]
dit was mijn eerste lijst die ik had gemaakt, dit is dus zonder de crossfire omdat van de radeon rx 480 geen prijzen beschikbaar zijn
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6600 Boxed€ 229,-€ 229,-
1Gigabyte GA-B150-HD3P€ 86,50€ 86,50
1EVGA GeForce GTX 1070 FTW GAMING ACX 3.0 8GB€ 476,-€ 476,-
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 49,99€ 49,99
1NZXT S340 Zwart€ 65,95€ 65,95
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16€ 88,-€ 88,-
1be quiet! System Power 8 600W€ 59,95€ 59,95
1Crucial MX300 2,5" 275GB€ 69,14€ 69,14
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.124,53

Verwijderd

Sunsinger15 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 18:54:

omdat van de radeon rx 480 geen prijzen beschikbaar zijn
? categorie: Videokaarten
Waarom wi je eigenlijk CF of SLI. Het heeft meer na- dan voordelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2016 19:37 ]

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Sowieso is CrossfireX/SLI geen optie zolang er betere single GPU setups mogelijk zijn voor min of meer hetzelfde geld/ietsje meer aangezien multi-GPU niet in alle games werkt, als het al werkt niet in alle ondersteunde games goed werkt en e.a. aan problemen in beeld kan toevoegen.
Ziet er grappig uit en als het werkt werkt het wel goed maar 1 GPU werkt altijd een stuk beter dus zolang je er 1 kan kopen: koop dan 1 keer goed ipv 2 keer half...

Fixing things to the breaking point...

• Sunsinger15
nouja ik weet dat het met veel nadelen komt zoals meer hitte en stroom maar qua prijs zijn de prestaties goed en ik vind het er gaaf uit zien (ja ik ben zo'n een die ook voor looks gaat)

Verwijderd

Als de game het goed ondersteunt wel, helaas is dat in 75% van de games niet het geval en ben je beter af met de GTX 1070 die in je TS staat.

Daarnaast werkt CF niet lekker op een B150/H170 bord sinds er geen CF brug meer wordt gebruikt. De data van de 2e kaart loopt via het trage 2e PCI-e slot waardoor de prestatiewinst nihil is. Wil je een optimale prestatiewinst van de 2e kaart dan zal je voor een Z170 bord moeten kiezen welke ook SLI ondersteunt.

• Sunsinger15
ja het moederbord had ik toen even gekozen om te kijken wat de verdere eindprijs zou zijn, aangezien die onder het budget ligt kan ik die natuurlijk ook upgraden naar een z170

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Tja je verspilt iig een hoop geld om gemiddeld gezien geen prestatiewinst te krijgen...
Je gaat een hoop games tegenkomen die het gewoon niet ondersteunen (Waarbij GPU #2 dus niks doet) en nog meer games die zeggen het te ondersteunen maar onspeelbaar zijn :/

Fixing things to the breaking point...

• Sunsinger15
ah okay, weet ik dat ook weer. dit is even snel iets soort van te maken met het budget, heeft iemand enig idee hoe goed de acties zijn op black friday? zou een 1080 in prijs dalen?
Pagina: 1