Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

eerste echte game pc

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views

Vraag

• Sunsinger15
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12-03 11:54
Hoi allemaal,

nou ik heb dagenlang zitten prutsen op internet (filmpjes kijken etc), maar dacht laat ik nou gewoon eens wat hulp vragen bij de nederlandse groep van pc gamers.

nou mijn vraag is dus of iemand zo vrij zou willen zijn om mij wat richtlijnen te geven in wat ik zou moeten aanschaffen en waar ik mijn geld voornamelijk in zou moeten steken _/-\o_ . I know de videokaart, maar daanaast bedoel ik meer dus is bijvoorbeeld de processor belangrijker dan het geheugen of juist andersom

verder heb ik een vraag over crossfire/sli. ik zag namelijk allemaal builds met de amd radeon rx 480 crossfire en dit leek me erg interessant, maar jammer genoeg kan ik deze nergens meer vinden (zijn ze overal uitverkocht?) nu is mijn 2e vraag of er ook andere met een beetje dezelfde prijs sli/crossfire mogelijkheden zijn als de amd radeon rx 480 echt niet meer beschikbaar is.

mijn budget is ±1300 dit is echt alleen voor de pc dus geen randapparatuur of besturingssysteem.

mijn landgenoten ik dank jullie allen zeer alvast,

Jon Hartmann

Alle reacties

Verwijderd

Wil je DAA beleid even doorlezen. Daar wordt je exact verteld wat van je verwacht wordt mbt het openen van een topic.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:36
Je moet eerst zelf een lijst samenstellen.

• Sunsinger15
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12-03 11:54
Ja ik had al een nieuwe aangemaakt met daarin alles waaraan het topic moet voldoen zoals eisen en mijn lijst

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Voor de volgende keer kan je natuurlijk ook je topicstart gewoon aanpassen. Die functie is er niet voor niks.

Dit topic is gesloten.