Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384511

Topicstarter
Voor mijn nieuwe woning ben ik opzoek naar een vervanging voor mijn Samsung UE46D8000. Het is alweer wat jaren geleden dat ik een nieuwe TV heb gekocht en ik heb de laatste trends niet meer helemaal gevolgd. Na een dagje zoekwerk op internet ben ik tot de volgende 2 modellen gekomen:

1) LG OLED55B6V
2) Samsung UE55KS8000

Voor mij is het belangrijk dat ik een TV koop die weer een tijdje mee kan en geschikt is om te gamen. Mijn setup is als volgt, alle media apparaten zijn aangesloten op een AV receiver die vervolgens met 1 HDMI kabel alles naar de TV stuurt. Verder is de TV alleen aangesloten op stroom, UTP netwerkkabel, en COAX kabel voor Ziggo TV (met CI+) module.

Met betrekking tot de LG zou er nog een beter model beschikbaar zijn maar deze had een soundbar eronder en ik wil graag een tv zonder soundbar.

Ik ben zelf alleen bekend met de Samsung Smart TV functie, die van LG ken ik niet, ik heb nog nooit een LG TV gehad.

Mijn vraag aan jullie; heb ik met deze 2 TVs een goede selectie gemaakt? Zo ja welke kan ik het beste kopen? Zo nee welke andere modellen adviseren jullie dan (nog)?

Thanks voor jullie hulp!

Gr Jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
OLED-televisies > LCD-televisies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor receiver heb je? Volgens mij moet je receiver hdmi 2.0 ondersteunen ivm HDR en 4K beeld?