Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Chromebook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk surfen en verbinden met Chromecast om Netflix en Spotify af te spelen. Dan zal ik wat games spelen zoals Hearthstone. Daarnaast ben ik van plan een agenda te linken met de Chromebook.

Wat is je budget?
Maximaal 400 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Alleen naar plekken waar WIFI beschikbaar is en ik langere tijd aanwezig ben.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zou graag de ASUS 301SA die onlangs werd aangekondigd kopen. Echter, ik weet niet of deze in Nederland beschikbaar zal zijn. Iemand enig idee?
Anders iets gelijkaardigs. Bovenstaande biedt namelijk 64gb geheugen en een aardig scherm. Daarnaast vind ik rond de 320 een mooie prijs.

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Een Chromebook draait op Chrome OS.

Hearthstone draait op veel OS'en maar niet op Chrome OS.
Maar, tegenwoordig draaien veel Chromebooks onderwater ook Android waardoor je Android apps kan installeren via de Play Store, alleen bieden niet alle Chromebooks deze optie al aan. Dit zul je moeten meenemen in je keuze.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Verwijderd

Topicstarter
Hey True,

Bedankt voor je reactie. Dit neem ik zeker meer in mijn keuze. Hier vind je een lijst met chrombooks die een update zullen krijgen naar een android systeem dus die zal ik voor aankoop zeker checken.

• svennd
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-11 14:05
Chromebook's en gamen gaan niet echt samen, de intergratie met android is ook nog onzeker ... (hoe goed / slecht gaat dat werken? )

De chromebook die je refereerde (nieuws: Asus Chromebook met full-hd-scherm en 64GB opslag verschijnt in augustus heeft trouwens geen touchscreen, sowieso een minpuntje als je wil op android apps focussen lijkt me !

• Hermanleen
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-10 07:05
Ik heb een Acer 15 Chromebook met een HD scherm gekocht. Ondanks het schermformaat van 15 inch en dankzij de hoge resolutie zijn de letters van tabs, menu's en taakbalk microscopisch klein. Weet iemand een manier om deze letters te vergroten? En nee, niet door de resolutie te verlagen uiteraard.....

Ik heb het dus niet over de letters in op de webpagina's, ik weet hoe die aan te passen zijn....

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dan maak je zelf een topic in Non-Windows Operating Systems aan met relevante informatie, mogelijke zaken die je al had gevonden (en blijkbaar niet werken) etc? Snap niet wat jouw vraag te maken heeft met een aankoopadvies van iemand anders van een jaar geleden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1