Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoVS
  • Registratie: Mei 2015
  • Niet online
Beste tweakers

Sinds vandaag ben ik bezit van een gear s2 , een mooi apparaat alleen zit ik met een klein probleempje .
Ik wil mijn spotify kunnen besturen via de gear s2 wat ook kan ,maar dan gaat het via de speaker van mijn s6 . De bedoeling was om hem door te verbinden met een bluetooth headset maar helaas kan ik die optie niet vinden. Het enige wat wel werkt zijn de nummers die op de gear s2 zelf staan. Is dit op te lossen ?

Beste antwoord (via HugoVS op 02-11-2016 12:24)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
HugoVS schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:58:
[...]
Alleen via de opslag kan hij op een BT headset worden verbonden.
Het lijkt erop alsof je headset verbonden is met je gear ipv. je telefoon. Probeer je telefoon eens te verbinden met de gear en vervolgens je headset met je telefoon.

Als het goed is blijven dan beide verbindingen behouden. (want het is inderdaad mogelijk om meer dan één apparaat tegelijkertijd te verbinden dmv. Bluetooth)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Is het niet gewoon een kwestie van je bluetooth headset verbinden met je telefoon? Voor je gear S2 maakt het volgens mij niet uit waar de muziek naar toe moet, het enige wat de Gear S2 doet is 'vorig', 'volgend', 'start' & 'play' verzenden.

Kan je zonder de Gear wel Spotify afspelen via je headset?

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 01-11-2016 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoVS
  • Niet online
De telefoon moet verbonden zijn via bluetooth met de gear, als ik alleen mijn headset verbind dan kan ik niks met de gear doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

HugoVS schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:20:
De telefoon moet verbonden zijn via bluetooth met de gear, als ik alleen mijn headset verbind dan kan ik niks met de gear doen.
Dat begrijp ik.

Maar werkt het zonder gear wel om muziek af te spelen naar je headset via je telefoon?

Verder waarmee heb je je headset verbonden, wanneer het niet lukt?

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 01-11-2016 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal gezien kan je met 2 bluetooth devices tegelijk verbinden. Dat is wat je wilt doen. Telefoon met S2, en telefoon met BT headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoVS
  • Niet online
rens-br schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:23:
[...]

Dat begrijp ik.

Maar werkt het zonder gear wel om muziek af te spelen naar je headset via je telefoon?

Verder waarmee heb je je headset verbonden, wanneer het niet lukt?
Ja zonder gear werkt het , niet als ik de gear verbind. Dan neemt hij de bluetooth verbinding over en vanuit de gear moet ik kiezen of ik via de telefoon wil laten afspelen die dan automatisch op luidspreker (of via 3.5 mm ) gaat , of via de opslag van de gear zelf. Alleen via de opslag kan hij op een BT headset worden verbonden.

[ Voor 20% gewijzigd door rens-br op 02-11-2016 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoVS
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:28:
Normaal gezien kan je met 2 bluetooth devices tegelijk verbinden. Dat is wat je wilt doen. Telefoon met S2, en telefoon met BT headset.
Ja kan dat ?

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken om iets toe te voegen? Twee reacties onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 21% gewijzigd door rens-br op 02-11-2016 09:08 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

HugoVS schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:58:
[...]
Alleen via de opslag kan hij op een BT headset worden verbonden.
Het lijkt erop alsof je headset verbonden is met je gear ipv. je telefoon. Probeer je telefoon eens te verbinden met de gear en vervolgens je headset met je telefoon.

Als het goed is blijven dan beide verbindingen behouden. (want het is inderdaad mogelijk om meer dan één apparaat tegelijkertijd te verbinden dmv. Bluetooth)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HugoVS
  • Niet online
Nu werkt het wel , bedankt !
Pagina: 1