• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-10 16:42
Ik wil een canon 80d kopen en doe dat het liefst bij een winkel met professionele vakmensen. Is er in regio Den Haag / Delft zo'n winkel? De winkels in de pricewatch zijn verder weg en bij de mediamarkt moet je vooral geluk hebben wil je een medewerker met verstand van zaken treffen.

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:36

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Ik ben wel te spreken over Foto Hafo (hafo.nl) in de Wagenstraat. Een beetje aparte types (maar dat ben ik zelf ook) maar m.i. wel mensen met meer dan voldoende kennis.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Wat dacht je van één van de grotere in NL; o.a. KE (de afkorting mag duidelijk zijn. ;) )
Zit o.a. in Den Haag.

Of je maakt er een dagje uit van en gaat b.v. naar Urk. >:)

Maar beware; in alle winkels lopen nou eenmaal gehaaide verkopers rond die het liefst hun salestargets willen halen...

Mooie Plaatjes   

• michielvz
de afkorting is mij niet duidelijk :?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

https://www.benhofland.nl/
Zit in Rijswijk, In De Boogaard. Weten nog echt wat ze doen :)
Zou zelf ook zeker even de grotere dorpen in het Westland checken, echt wel dat daar nog het eea moet zitten :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als je goede uitleg en keuze ook uit lenzen etc wilt hebben moet je toch naar een van de grote jongens. Dit is zeker het uitstapje waard. Als is het maar omdat zij wel alle (ok bijna alle) lenzen etc gewoon hebben.
Ben zelf indertijd voor mijn camera naar fotokonijnenberg gereden en het was het waard. Hou er rekening mee dat je op een doordeweekse dag ook gewoon een nummertje mag trekken maar dat geeft niet want ze hebben koffie en nemen de tijd voor hun klant.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:05
Foto Konijnenberg heeft ook een vestiging in Den Haag

• RobertJRB
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-07 23:42
Vanaf Den Haag de trein nemen naar Amsterdam en daar naar Nivo Schweitzer. :)

Ben nu wel erg aan het reclame maken maar van alle grote fotozaken waar ik ben geweest en waar ik spullen heb gekocht (en dat zijn ze bijna allemaal) was de service bij Nivo Schweitzer toch wel altijd veruit het best. Ook de service achteraf.
Heel veel kennis, nemen veel tijd voor je en daarnaast ook heel veel moois op voorraad.

Leica MM + Sony A9

• michielvz
Bedankt voor jullie reacties. Genoeg winkels om uit te kiezen. _/-\o_
Pagina: 1