De gedownloade mods komen in de map mods te staan. Als hierna het spel wordt geopend staan ze echter niet bij de mods vermeld. Hoe kan dit?
Vraag
Alle reacties
Beste Franc,
misschien is het handig om:
- Spel te noemen
- Welk besturingssysteem?
- Wat wil je precies met de mods doen?
- Wat heb je zelf al gevonden?
- Versie van het spel
- etc.
- etc.
- etc.
misschien is het handig om:
- Spel te noemen
- Welk besturingssysteem?
- Wat wil je precies met de mods doen?
- Wat heb je zelf al gevonden?
- Versie van het spel
- etc.
- etc.
- etc.
[ Voor 12% gewijzigd door Goldman op 31-10-2016 14:59 ]
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Google kan hierbij handig zijn
Laat de LMGTFY linkjes achterwege, is niet echt sociaal
De 1e hit; http://steamcommunity.com...ions/0/613940477909476141
Geeft mensen met het zelfde probleem. Mogelijk dat even doorlezen en testen.
En het is misschien handig om, in de toekomst, zoveel mogelijk informatie aan te leveren. Een simpel zinnetje met "game X" "probleem Y" schiet niet op.
Laat de LMGTFY linkjes achterwege, is niet echt sociaal
De 1e hit; http://steamcommunity.com...ions/0/613940477909476141
Geeft mensen met het zelfde probleem. Mogelijk dat even doorlezen en testen.
En het is misschien handig om, in de toekomst, zoveel mogelijk informatie aan te leveren. Een simpel zinnetje met "game X" "probleem Y" schiet niet op.
[ Voor 47% gewijzigd door Gropah op 31-10-2016 15:48 ]
Beste Franc en welkom op de Gathering of Tweakers (of GoT in het kort),
Hier op GoT verwachten wij eigen inzet voordat je een topic opent, zoals ook staat in Het algemeen beleid #topicplaatsen. Dus om welk spel gaat het? wat probeer je te doen? Wat heb je zelf al geprobeerd? Wat heb je zelf al online gevonden? Waar denk je dat het fout gaat? Probeer bij het beantwoorden van deze vragen zo duidelijk mogelijk te zijn, dus geef niet alleen aan dat je ze in de mods map hebt gezet, maar ook waar deze mods map zich bevind.
Hier op GoT verwachten wij eigen inzet voordat je een topic opent, zoals ook staat in Het algemeen beleid #topicplaatsen. Dus om welk spel gaat het? wat probeer je te doen? Wat heb je zelf al geprobeerd? Wat heb je zelf al online gevonden? Waar denk je dat het fout gaat? Probeer bij het beantwoorden van deze vragen zo duidelijk mogelijk te zijn, dus geef niet alleen aan dat je ze in de mods map hebt gezet, maar ook waar deze mods map zich bevind.
[ Voor 8% gewijzigd door Gropah op 31-10-2016 15:47 ]
Oke dat wist ik allemaal niet, is ook allemaal nieuw voor mij. Ik plaats dit voor mijn zoon met verstandelijke beperking die bijna niet kan lezen.
Als ik het snel doorlees, lijkt het dat de mod folder veranderd is t.o.v. nieuwere versies vs. oude versies. Dus controlleer of je ook de juiste locatie gebruikt.
\Documents\My Games\FarmingSimulator1234\mods\
\Documents\My Games\FarmingSimulator1234\mods\
Ik heb in ieder geval de titel van je topic even wat verduidelijkt, en je topic naar het juiste subforum (Spielerij - Problemen & Vragen) verplaatstAnoniem: 833445 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 15:48:
Oke dat wist ik allemaal niet, is ook allemaal nieuw voor mij. Ik plaats dit voor mijn zoon met verstandelijke beperking die bijna niet kan lezen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Anoniem: 837015
Hallo
Ik speel fs 17 op mijn xbox one. Maar elke keer als ik mijn savegame opgeslagen heb en het spel verlaten heb is alles weg ik kan alleen nog maar in de trein. Mijn weilanden zijn weg trekkers alles. Wie kan mij helpen ??
Ik speel fs 17 op mijn xbox one. Maar elke keer als ik mijn savegame opgeslagen heb en het spel verlaten heb is alles weg ik kan alleen nog maar in de trein. Mijn weilanden zijn weg trekkers alles. Wie kan mij helpen ??
Maak hier een eigen topic even voor aan. Een ander zijn topic "kapen" is niet echt netjes.Anoniem: 837015 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:36:
Hallo
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Ik heb het zelfde probleem.
Als ik een mod heb gedownload en die in documenten/my games/fs17/mods dan kan hij ze niet zien. Ik weet zeker dat ik mods heb voor fs17 en heb ook al geprobeerd om ze in de des betreffende map uit te pakken maar dat helpt ook niet. Wie weet wat nu??????
Als ik een mod heb gedownload en die in documenten/my games/fs17/mods dan kan hij ze niet zien. Ik weet zeker dat ik mods heb voor fs17 en heb ook al geprobeerd om ze in de des betreffende map uit te pakken maar dat helpt ook niet. Wie weet wat nu??????
Pagina: 1