Toon posts:

Storing @home Tilburg :(

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
en ja hoor..... Essent@home Tilburg had weer eens storing waardoor ik de hele dag niet op internet kon!! :( :(
Ik word echt helemaal ziek van al die storingen!! ;(
Welke @home'er heeft hier ook last van ???

Verwijderd

ja weleens laatste storing met chello was meer dan half jaar geleden bij mij.. :Z

Verwijderd

@Home storing?
das voor mij al wel een jaar geleden dat ik daar last van had. B-)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:23

Wildfire

Joy to the world!

Kan nooit de hele dag zijn, vanochtend rond 09:00 zat ik nog vrolijk te Internetten. Als er al een storing is, moet die later zijn opgetreden.

En momenteel werkt het ook nog gewoon zie ik... ik kan gewoon op m'n FTP-server inloggen...

<edit> De laatste keer dat @Home eruit lag is, eens denken... nee, ik kan me al niet meer herinneren wanneer dat was, dat is alweer erg lang geleden </edit>

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 29 juni 2001 15:00 schreef Brian Dickens het volgende:
Kan nooit de hele dag zijn, vanochtend rond 09:00 zat ik nog vrolijk te Internetten. Als er al een storing is, moet die later zijn opgetreden.

En momenteel werkt het ook nog gewoon zie ik... ik kan gewoon op m'n FTP-server inloggen...

<edit> De laatste keer dat @Home eruit lag is, eens denken... nee, ik kan me al niet meer herinneren wanneer dat was, dat is alweer erg lang geleden </edit>
Dat kan dus wel, bij ons dus! :(

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ik ben nu net thuis en heb het logbestand van m'n FTP-server eens doorgespit. Er zijn heel de dag mensen op m'n server geweest, hier bij mij (5025) is @Home dus niet down geweest. Misschien een probleempje in jouw wijk?

• KaliBaba
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 23:54
Kheb ook al wééééééken geen last gehad van storingen bij UPC... Misschien beginnen ze het dan tóch te leren >:)

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 29 juni 2001 17:15 schreef Brian Dickens het volgende:
Ik ben nu net thuis en heb het logbestand van m'n FTP-server eens doorgespit. Er zijn heel de dag mensen op m'n server geweest, hier bij mij (5025) is @Home dus niet down geweest. Misschien een probleempje in jouw wijk?
kan wel ja..in onze wijk lag het er helemaal uit, misschien dat het in de rest van de stad niet zo was. :?

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 13:58 schreef miss_danielle het volgende:

[..]

kan wel ja..in onze wijk lag het er helemaal uit, misschien dat het in de rest van de stad niet zo was. :?
Dit kan zeker, in een stad als Tilburg is onderverdeeld in een aantal segmenten. Heb er hier in Hengelo van de week ook last van gehad. Bij mij geen verbinding, vriend van me die hemelsbreed 500 meter van me vandaan woont, maar wel op een ander segment zit, had wel gewoon verbinding.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Eén dig weet ik zeker: vandaag kon (en kan) niemand z'n mail ophalen en velen waren nog niet eens in staat om in te loggen (DHCP-server down)...

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 14:29 schreef miss_danielle het volgende:
en ja hoor..... Essent@home Tilburg had weer eens storing waardoor ik de hele dag niet op internet kon!! :( :(
Ik word echt helemaal ziek van al die storingen!! ;(
Welke @home'er heeft hier ook last van ???
Volmondig : IK!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:09
Ik heb tegenwoordig zelden storing (Tilburg, 5025). In het begin van 2001 was dat wel anders. Toen lag @home er wel eens dagen lang uit.
Wel had gisteren de news-server probleempjes met het aantal verbindingen.

Houdoe

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij (5045) ligt ie er regelmatig uit, soms ben ik in staat om Essent op te bellen en ze compleet uit te schelden ;)
Mijn snelheid is ook heel traag vergeleken met een vriend van mij, waar kan dat aan liggen??? Volgens mij zijn er gewoon te veel mensen aangesloten op de kabel :?

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:09
Het ligt niet altijd aan essent!

Ook je eigen instellingen in het register (buffergrootten, TTL's etc.) kunnen aanzienlijke invloed hebben op de snelheid.
Wat de ideale registerinstellingen zijn, kun je achterkomen door langdurig te proberen. Gelukkig zijn er mensen je voor geweest die dit hebben gedaan, en die hebben die registerinstellingen ter download aangeboden:

Tweak voor Windows 95
Tweak voor Windows 98/ME
Tweak voor Windows 2000

Heeft het toch niet het gewenste resultaat, kun je hieronder de defaults downloaden:

Default voor Windows 9X/ME
Default voor Windows 2000

Houdoe

Verwijderd

Gisteren de hele nacht .. en NU WEER! Mail down!

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 14:12

Leon

Rise Of The Robots

Op dinsdag 03 juli 2001 06:05 schreef HlpDsK het volgende:
Gisteren de hele nacht .. en NU WEER! Mail down!
* Leon too.... :(

Denk dat ik me maar eens ga aanmelden bij troubles@home :P

Eeuwige n00b

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 06:07 schreef fazer het volgende:

[..]

/me too.... :(

Denk dat ik me maar eens ga aanmelden bij troubles@home :P
Vraag het aan Traag :)

Ik ben nog geen lid .. maar de site staat in m'n bookmarks :(

• Leon

Leon

Rise Of The Robots

Op dinsdag 03 juli 2001 06:12 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Vraag het aan Traag :)

Ik ben nog geen lid .. maar de site staat in m'n bookmarks :(
Probeer nou dus mijn mail op te halen... :(
Niet dus.. :( :'(

Eeuwige n00b

Verwijderd

Exact hetzelfde als hier dus al 2 dagen lang.

• Leon

Leon

Rise Of The Robots

Op dinsdag 03 juli 2001 06:30 schreef HlpDsK het volgende:
Exact hetzelfde als hier dus al 2 dagen lang.
Fijn is dat..
Heb het dus al meer dan 1 keer gehad.. :(
En ik heb ook ineens een ander ip-adres gekregen :'(
Oude had ik al vanaf het begin (4 maanden of zo :)) :(

Eeuwige n00b

Pagina: 1