Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Server uit US laten verbinden met Aziatische IP?

Pagina: 1
Acties:
  • 495 views

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:03

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Ik heb een server in de US hangen en deze wil ik laten voorkomen alsof deze in Azie staat. Reden ervoor is even niet belangrijk.

Nu dacht ik het volgende. Ik maak een VPN server in Azie en laat de server in de US hier aan connecten zodat de server te bereiken is via het Aziatisch IP.

Denk ik nu te makkelijk? Of is dat gewoon zo simpel zoals ik het zeg? En hoe zit dat dan met poorten?

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:08
Ik zie niet direct wat dit met Professional Networking & Servers te maken geeft, dit is meer een hobby bob oplossing.

En nee dit gaat niet werken, je VPN zal alleen voor uitgaand verkeer gebruikt worden, tenzij je dit met de VPN provider regelt, iets wat de meeste VPN providers niet zullen doen voor je.

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Ik ben mijn eigen VPN provider ;)

En hobby bob of niet, het heeft met networking en servers te maken. Of het professional is ligt er aan hoe een ander dat interpreteert.

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:48
Volgens mij werkt dat prima. Je moet alleen op de server in de US de routering goed instellen (hij moet al het verkeer door de tunnel sturen), en NAT configureren op je VPN server, zodat verkeer het ip van de VPN server krijgt.

Overigens, als je VPN server in China staat, kan je deze aanpak redelijk vergeten ;)

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Nee geen China....alhoewel ik al het verkeer wel via 443 routeer.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Nee, is niet professioneel. Dus geen Professional Networking & Servers

Maar ja: Met een VPN /SSH tunnel zou dit kunnen. Maar wat we ook in Professional Networking en Servers verwachten is een stukje eigen inzet. En dat mis ik hier volledig. We zijn niet je persoonlijke helpdesk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.