Hulp van een android developer gezocht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-10 12:53
Ik heb een app gemaakt waarbij de standaard camera van Android gebruikt wordt en als de foto geaccepteerd wordt, dan wordt deze direct naar mijn NAS gestuurd met FTP.

Nu wil ik een extra feature toevoegen, zodat mensen hun eigen camera app kunnen gebruiken en/of foto's kunnen bewerken in hun favoriete apps. Ik wil hiervoor de share functie in android zelf gebruiken, bijna elke foto app heeft deze share functie, waarmee je hem bijvoorbeeld direct in whatsapp chat kan zetten, ik wil dat als mensen dan kiezen voor mijn app, dat die direct wordt geupload.

Nu heb ik zelf zeer weinig verstand en ervaring met het maken van apps, dus hoop dat er iemand hier is, die mij hiermee wil helpen.

Beste antwoord (via sjors86 op 31-10-2016 11:29)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Waar loop je op vast dan? Krijg je errors in de code (en waar is die relevante code dan)?

Mocht je een devver zoeken die het voor je moet oplossen; Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Waar loop je op vast dan? Krijg je errors in de code (en waar is die relevante code dan)?

Mocht je een devver zoeken die het voor je moet oplossen; Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-10 12:53
Aha, ik ga "Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!" gebruiken, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-10 20:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hou er rekening mee dat V&A vooral bedoeld is voor dienstverband. Ik krijg uit je topicstart niet direct het idee dat je op zoek bent naar een freelancer die jou ermee kunt helpen, klopt dat? :)

Dat neemt niet weg dat er nogal wat schort aan je topicstart. Goed, je zegt weinig ervaring te hebben met het maken van apps, maar blijkbaar heb je dus al wel een app gemaakt, en daar ben je uiteindelijk ook uitgekomen. En tja: [google=android register app for sharing pictures] geeft als eerste hit http://stackoverflow.com/...a-list-for-camera-picture. Heb je helemaal niet gezocht, of is er iets specifieks waar je niet uit komt?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.