Ik wil muziekbestanden (MP3) op mijn telefoon zetten via de PC maar krijg alleen het interne geheugen te zien als ik de telefoon aansluit via USB op de PC. De 32GB SD kaart is als intern geheugen geformatteerd in de telefoon en in de telefoon ook als intern geheugen zichtbaar. Echter lijkt het erop dat ik de SD kaart niet kan gebruiken voor opslag? Ik kan vanaf het interne geheugen ook geen bestanden kopieren naar de SD kaart.
Het geheugen van de SD kaart moet toch zichtbaar zijn als intern geheugen? Waarom is het dan niet zichtbaar als ik de telefoon aansluit op de PC?
Alle updates zijn gedaan. Als ik de SD kaart als 'draagbaar' formatteer dan kan ik de bestanden weer niet afspelen op de telefoon, erg onhandig dit.
Iemand de oplossing hoe ik MP3 bestanden van PC naar telefoon kopieer?
Het geheugen van de SD kaart moet toch zichtbaar zijn als intern geheugen? Waarom is het dan niet zichtbaar als ik de telefoon aansluit op de PC?
Alle updates zijn gedaan. Als ik de SD kaart als 'draagbaar' formatteer dan kan ik de bestanden weer niet afspelen op de telefoon, erg onhandig dit.
Iemand de oplossing hoe ik MP3 bestanden van PC naar telefoon kopieer?